Conversatie tussen Megan en The Man

24 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Dank u
  2. Nope, genoeg shit om een boek mee te vullen, maar daar wordt niemand gelukkig van. Maar jij komt ook een aardig eind in de buurt/gaat er aardig overheen.
  3. Dankjewel
  4. Geen dank
  5. Hahaha, dat zeker weten, zo leer je nog eens wat op zondag
  6. Haha alsjeblieft. Best een leuk verhaaltje, toch
  7. Hahahahaha Dat was nou weer niet wat ik erachter zocht, maar wel leuk om te lezen Thnx!
  8. Oké:
    Mijn beste vriendin en ik keken vroeger altijd samen (of we hadden op msn of via sms of wat dan ook contact) naar het songfestival.
    In 2006 deed daar een Rus aan mee, Dima Bilan genaamd.
    Wij als puberende tienermeisjes vonden deze jongeman helemaal geweldig...dus zijn wij ook andere muziek van hem gaan luisteren...hebben we allerlei nieuwsberichten en blogs over hem gevolgd enz enz.
    Wij waren nogal...aparte meisjes...met aparte humor. En in de klas hebben wij hele schriften volgetekend met aparte tekeningetjes.
    Dan moest een van ons steeds een element tekenen en voegde de ander wat toe en zo door.
    Op een gegeven moment kwam daar een tekening uit met Dima Bilan die aanbeden werd. Dus toen was Dima Bilan op de tekening dus een god.
    Een god heeft aanhangers...en deze noemden wij dimanisten.
    Mijn beste vriendin wist dat ik hier op het forum zat en vond dat ik als onderschrift moest hebben dat ik een dimaniste was...en dus heb ik dat er ook onder gezet en dat heb ik iets te lang laten staan .
  9. Toch wil ik het eigenlijk wel weten, al is het puur uit nieuwsgierigheid
  10. Helaas. Het is ook niet echt een heel interessant gegeven .
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 24
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste