Conversatie tussen A Iniesta8 en The Man

39 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Hey thanks man
  2. Gefeliciteerd
  3. Zeg ik iedere keer als ik weer begin, ben al 3x eerder gestopt
  4. Hoezo dat lol.
  5. Ben sinds dinsdag weer begonnen, fanatieker dan ooit
  6. Ik plaats wel ff een post in die OSM topic.
  7. Dat komt omdat dat vanaf het 3e jaar niet meer kon, bovendien is geld altijd makkelijk
  8. Hoezo niet gewoon een BOL opleiding genomen dan? Is toch veel relaxter of niet? Zo veel werken en dat dan ook nog eens je hele opleiding die jaren duurt. Dat lijkt me best kut.
  9. Sixpacks heb ik niet zo heel veel verstand van, daarvoor kan je denk ik beter bij Marijn of Matto zijn. Zelf heb ik de afgelopen weken verschrikkelijk weinig tijd gehad om te sporten, heel veel moeten werken in verband met allemaal activiteiten etc etc. In twee weken tijd bijna 100 uur gewerkt verbrand je ook veel van in de keuken dan althans, die keuken van ons is enorm groot. Laatst een keer met stappenteller gewerkt, meer dan 14000 stappen afgelegd op een werkdag van 8,5 uur Vanaf aankomende week heb ik het weer wat rustiger en ben ik ook weer 3/4 in de week in de sportschool.

    Verder gaat het goed, lekker genieten van het mooie weer. Gisteren naar terras geweest en Japans gegeten (al hoewel het toen toch te fris werd om buiten te zitten). Dalijk nog even een stukje hardlopen, heel veel meer zou het niet worden want ben bek af van al dat gewerk btw, succes met Ajax zo, hoop dat ze winnen
  10. Chill chill. Genieten van het mooie weer door o.a. vaak naar scheveningen te gaan en voetballen enzo, binnenkort ook bijna 17 dus ook lekker. Trouwens, fitnessen gaat goed enzo, ik voel me krachtiger en zie resultaat terug in mijn uiterlijk en tijdens het voetballen(fysiek sterker), maar nog steeds geen abs. Ren, verbrand en train me de pleuris maar die sixpack wil maar niet duidelijk worden wat fucking kut is. Weet jij hoe dit eigenlijk komt? En hoe gaat het met jou dan?
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 39
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste