Conversatie tussen SpazioInter en Pizzakoerier

115 Profielboodschappen

Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Mooi lijstje, kan helaas echt niet meepraten over Batigol. Zijn beste periode was toch bij Fiorentina/Roma.

    Mijn top 5 favo Inter spitsen

    1) Eto’o
    2) Crespo/Milito
    3) Milito/Crespo
    4) Adriano
    5) Cruz

    R9 er ook uit gelaten, heb hem zien spelen bij Real en Milan maar helaas nooit in zijn beste periode bij ons.
  2. Twee van mijn favoriete spitsen aller tijden, maar ik denk dar Batistuta mijn top 3 haalt, naast Christian Vieri en Zlatan Ibrahimovic. Niet de besten, maar wel mijn favoriete spitsen.

    Ik denk ook dat ik Batistuta marginaal beter vind dan Crespo, Batigol had ook echt een enorme fysiek, kon koppen, duelleren, en dan dat machtige blonde haar. Man...

    Ik denk dat mijn top 10 favoriete (nogmaals: niet beste) spitsen de volgende zou zijn:

    1. Christian Vieri
    2. Zlatan Ibrahimovic
    3. Batistuta
    4. Ronaldo 9
    5. Diego Milito
    6. Julio Ricardo Cruz
    7. Thierry Henry
    8. Mario Balotelli
    9. Hernan Crespo
    10. Adriano
  3. Crespo is mijn favoriet tussen de 2. Batistuta heb ik nooit zien spelen maar zijn legacy spreekt voor zich. Arma letale was een beest, enorm dodelijk en kopbalsterk zelden iemand zo gezien. Jij?
  4. Ik ben tevreden over Handanovic maar hij is ook niet meer de jongste en soms heb ik het gevoel dat hij uitgekeken is op Inter (terecht ook, na zoveel donkere jaren). Maar mag zeker blijven hoor, is alleen niet onvervangbaar voor mij.
  5. Haha wat?
  6. Ook goed
  7. Klassiek Inter it is!
  8. Doe maar Maurito terug. Of Wanda. Ja doe wanda!
  9. Hahaha oké oké. Maar het is Hernanes!
  10. en ja ik loop wat voor, voordeel van sky Al blijft het wel vaker storen nu.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 115
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste