Conversatie tussen Harvey en DonK

45 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ja, brandstof binnen- en buitenland. Prijstechnisch is het erg goedkoop voor me (fors lagere bijtelling), het is puur de vraag of de praktische kant tegen die tijd voldoende is....
  2. Weet niet of je brandstof vergoed krijgt, maar bij die superchargers kun je hem ook gratis volgooien door heel Europa geloof ik. Navigatie rekent ook precies uit hoelang je overal moet chargen om veilig naar volgende te rijden. (vaak 30-60 min) Niet optimaal allemaal tho. Als je puur praktisch wil is een Tesla nog wat vroeg.
  3. Ga hem zeker in de gaten houden. Leverbaarheid zou ook nog wel een dingetje kunnen worden, prijs lijkt namelijk vrij aantrekkelijk te zijn...
  4. Dat zul je deels altijd houden, het blijft mensenwerk en interpretatie. Dat proberen we er deels uit te halen door veel zaken te overleggen (daardoor zie je beslissingen wel eens een dag later pas genomen worden bv). Ikzelf bv heb er geen enkel belang bij jou harder aan te pakken dan iemand anders of andersom. Afgezien van het feit dat wij natuurlijk niet alles goed zullen doen, zullen we het bij bepaalde leden sowieso nooit goed. Overigens hebben wij zelden zoveel positieve feedback over iemand zijn ban ontvangen en hoe terecht ie is van leden als in dit geval.
  5. Snap ik, maar ik denk dat de intentie van Simao niet ws om het te openbaren, meer om een grapje te maken. En sowieso had ie voor én én én ook imo beter steeds kort geband kunnen worden, maar goed dat is jullie keuze verder. Voor mijn gevoel (en ik weet dat dat gevoel meer leeft onder VZF'ers) komt de een veel makkelijker weg met bepaalde dingen dan de ander.
  6. Niet gezien, linkje voor me?
  7. Vind ik wel mee vallen als er een verdubbeling op je te wachten staat. Net als ik 50% kans om te verliezen niet zoveel vind als je 10x je inleg krijgt.
  8. Neuh ok, was meer om aan te geven dat het wel degelijk veel geld is, ook al heb je al een (goede) baan. 20% kans om alles te verliezen is gewoon nog best wel groot naar mijn mening.
  9. Tja, het is wel een unieke kans om flink geld te verdienen. Dat zou ik niet gebruiken voor een vakantie oid
  10. Tja, wat is 'niet nodig hebben' he 5K geven is gewoon een gratis flink uitgebreide vakantie of een leuke tweedehands auto voor erbij bijvoorbeeld. 2x een volledig modaal maandsalaris maar dan netto (dus grosso modo 4 maanden netto salaris). Ik weet ook niet wat werkende mensen gemiddeld per maand op hun spaarrekening zetten, maar veel meer dan een paar honderd euro zal dat niet zijn. Dan is 5K gewoon meer dan een jaar sparen (afgezien van vakantiegeld).
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 45
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste