Conversatie tussen King_Eric en Harvey

106 Profielboodschappen

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. ik weet niet of ik deze al eens heb doorgestuurd, maar zeker de moeite:

  2. Haha ik zag die Koen de Poorter toevallig laatst een klein rolletje in Undercover hebben op Netflix, had ik toch maar een kans gegeven vanwege Tom Waes en beviel me wel goed. Acteert hij ook erg prima in.

    Vind Jonas en Jelle de leukste van het stel, Eddy Wally kan ik overigens echt gewoon niet zien ook niet om uit te lachen haha.
  3. Ja, die zijn top inderdaad. Blijft zonde dat Basta niet gaat terugkomen.

    Alles van de Neveneffecten was gewoon top. Jammer dat ze allemaal nu wat verspreid hun ding doen. Koen De Poorter, Jelle De Beule en Jonas Geirnaert zijn nog altijd heel goed in wat ze doen (Scheire vind ik op humor vlak wat minder) maar samen kwam het allemaal perfect samen. Onlangs zag ik drie van de vier op de podcast van Xander De Rycke samen naar een oude film van Eddy Wally kijken en ik heb me ziek gelachen.

  4. Die video van hem toen was wel redelijk gênant. Zag er allemaal niet zo goed uit voor hem, beetje jammer dat hij de aanval blijft zoeken, zullen toch genoeg bewijzen zijn gok ik zo.

    Ik vond Basta trouwens ook één van de pareltjes van jullie bodem en het eerste twee seizoenen van Foute Vrienden heb ik echt helemaal om dubbel gelegen.
  5. Ik vind het één van de beste dingen die bij ons op tv ooit zijn verschenen.
    De metoo zaak komt één van de volgende weken voor de rechtbank denk ik. Hij heeft de VRT op zijn beurt wel al aangeklaagd omwille van een (volgens hem) onterecht ontslag.
  6. Geslacht de Pauw slechts fragmenten van gezien, nooit zo’n fan van. Hoe zit het met die metoo rel van Bartje eigenlijk?

    Wauters vs Waes wel gezien inderdaad, erg vermakelijk ook al was het volgens mij erg scripted op het einde doordat Waes teveel uit liep.
  7. Voor mij blijft Het Geslacht De Pauw zijn moment de gloire
    Al was zijn bijdrage qua scenario daar waarschijnlijk minder of minimaal.

    Er is ook nog Wauters vs Waes, wat een beetje lijkt op Tomesterom. Ik weet niet of je die ooit hebt gezien. Was een format waarin hij uitdagingen aanging tegen Koen Wauters, die de grote commerciële zender bij ons vertegenwoordigde.
  8. Ja hij is erg likable. Komt heel bescheiden over en lijkt ook voor alles en iedereen open te staan. Denk dat dat allemaal erg bijdraagt. Hij maakt echt briljante programma's, zeker zijn reisprogramma's zijn uitermate geschikt om gewoon internationaal uitgezonden te worden, al blijft Tomtesterom wel het gaafst.
  9. Waes is enorm populair. Zijn programma's horen bij de bestbekeken en misschien nog meer bijzonder is dat hij bij iedereen goed lijkt te vallen en nergens negatieve gevoelens lijkt op te wekken. Bij alle lagen van de bevolking. Terwijl veel andere mediafiguren toch ook altijd een hoop haters hebben ook, naast fans.

    Wat Vlamingen zo aanspreekt bij hem (denk ik) is het feit dat hij echt heel 'gewoon' overkomt ook.
  10. Ja ken redelijk goed inderdaad. Beetje haat/liefde verhouding met hem. In Scheire en de Schepping paste die sfeer een stuk beter bijvoorbeeld omdat het meer op entertainment gericht was. Dat vond ik wel echt een prima programma en dat deed hij ook goed (al stoorde het nerderige randje me daar soms ook een beetje haha). Daarnaast vind ik hem altijd wel erg sterk als hij technologie ed uitlegt in de mainstream media op een wat serieuzere toon, hele goede brug tussen de wetenschap en het volk en dat is een onderschatte kwaliteit die veel te weinig aanwezig is in de mainstream media (Al blijft Robbert Dijkgraaf wel de koning op dat vlak op Nederlandstalig gebied). Dit is wat meer informatief en denk dat de humor in een dergelijke podcast wat beter moet zijn om gerechtvaardigd te zijn voor mijn smaak.

    Denk dat podcasts in groepsvorm gewoon heel erg persoonlijk zijn, soort van gevoel dat je erbij aanwezig moet willen zijn en dat heb ik niet echt bij deze podcast. Ben wel even bezig nog met elk interessant onderwerp te beluisteren. Podcast is zeker wel erg goed qua kwaliteit, maar ook een beetje teveel Jip en Janneke-uitleg dus denk wat meer voor mensen die dit als eerste nieuwsbron gebruiken voor deze onderwerpen.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 106
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste