Conversatie tussen GouweDouwe en Pizzakoerier

8 Profielboodschappen

  1. Onyx was een baas. Altijd gevangen in de Rocktunnel Net als Geodude! en Abra (Later Kadabra). man man man.. Nog even en ik ga een emulator op mn laptop zetten, maar eerst Final fantasy IX weer uitspelen haha.
  2. Hahaha moet ik dan denken aan trainers 's nachts prank callen? Sowieso is het al belachelijk dat die kleine rat van een gigantische slang van fucking stenen kan winnen. Onyx was zo'n baas.
  3. Pokémon zilver komt bij mij zeker op plaats 2 van de beste pokémon games. We kregen gewoon een fucking mobiele telefoon! Hoe vaak ik die trainers niet heb opgebeld voor de lol, waarvan je het nummer kreeg als je ze versloeg. Gewoon, omdat het kon Episch. Toen Pikachu Onyx versloeg vond ik het in de serie als klein joch al een facade. Je kan toch niet winnen omdat je de sprinklerinstallatie kapot maakt! Kommaan!
  4. Hahaha Pikachu ving je in rood. Was inderdaad ook altijd de eerste voor mij, of caterpie. Ik had zowel pokemon rood als geel en bij geel begon je met Pikachu dus dan moest je wel een caterpie vangen, anders werd Brock wel erg lastig(aangezien Pikachu alleen in die serie van steenpokemons kan winnen, echt bs). Ik denk dat ik Pokemon Zilver nog het vaakst heb gespeeld, om de een of andere reden vond ik die veel leuker. Ik blijf erbij dat ze van Pokemon een grote MMO moeten maken a la World of Warcraft, grote online wereld waar je pokemons kan vangen, badges kan halen en gasten uit de hele wereld kan uitdagen.
  5. Edit: Butterfree ofzo xD
  6. Zeker... Waren moeilijke keuzes! In principe kon je later nog Magicarp vangen en er een andere vette waterpokémon van maken (Gyarados) Man. Ik weet nog dat je Pikachu kon vangen (rood of blauw weet niet meer) in Veridian forest, was sowieso m'n eerste pokémon die ik ving. Daarna snel Mankey halen (ten westen van Veridian City) en Caterpie (butterfly is awesome) in het bos ik heb het spel zo vaak gespeeld (en ik ben serieus, als ie ooit HD Remake krijgt, ben ik de eerste die m koopt. M'n vriendin zal me wel uitlachen, maar i dont care) dat ik alle steden nog ken. Je hebt kans dat ik zelfs de levels nog weet van de pokémon van de gymhouders.
  7. Haha. Squirtle...hmm, Blastoise is wel verdomde cool, maar dat zijn Charizard en Venusaur ook. Erg lastig.
  8. http://www.more-funny.com/2011/07/an...-my-life.html/

    Na 5x mijn gameboy uit te doen, en het nog steeds niet weten... SQUIRTLE!
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8