Conversatie tussen Laird en Peerk

10 Profielboodschappen

  1. Niet in deze context.
  2. Ik had slimer moeten zijn en 10 seconde langer na moeten denken alvorens te reageren. Dit neem ik mezelf kwalijk, dom!!!
  3. Ik las je verkeerd, zie nu waarom je het niet snapt. Moment zal t even aanpassen.
  4. Heb het toch geprobeerd terug te vinden, maar vind ofwel geen resultaten of kom om in de hoeveelheid berichten om door te nemen. Ik hoop hier op terug te komen, want ik zuig het uiteraard niet uit mijn duim. Mocht het zo zijn ik het niet weet te vinden, en dus niet kan onderbouwen en jij weet er niets meer van, dan neem ik mijn beschuldiging terug. Vind het matig je dan daar op af te rekenen.
  5. Ik ben oprecht benieuwd. Kan het me zo moeilijk voorstellen maar ik ben niet onfeilbaar he.
  6. Nu nog op t strand maar ga dat zeker doen. Als ik wat vind geef ik t aan je door.
  7. Dat was een bewuste overdrijving om aan te tonen dat er voor elk team/land wel wat te vinden valt, de een wat erger dan de ander. Je hoeft in mijn ogen niet tijdens elke sportwedstrijd stil te staan bij de politieke situatie in dat land. Nu vind ik het natuurlijk niet erg wanneer jij dat bij Rusland wel doet, maar wel dat je het ons constant aanrekent het niet te doen.
  8. Het gaat mij er om dat je me eerst komt vertellen ergen niet over te mogen praten. Dan licht ik het toe en dan trek je het in het belachelijke met je vleeseters en daarvoor vraag je me precies wat ik net uitgelegd heb. Vandaar.
  9. Waar het gisteren enige frustratie/reactie was op je berichten rond Rusland bij het WK, was ik vandaag echt benieuwd waar je (in mijn ogen) selectiviteit vandaan komt. Jammer dat die reacties werden gezien als vervelende reacties, maar dat was niet de intentie erachter. Maar gezien dat je de discussie erover niet waardeert, zal ik het onderwerp vanaf heden mijden met je.
  10. No problem.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10