Conversatie tussen Pazza-Inter en chuchu

5 Profielboodschappen

  1. Het klinkt wel heel cool wat je doet man. Maar kan denk wel snel uit de hand lopen ja
  2. Ah balen. Ja volgens mij heeft half Nederland bedacht om nu te gaan fietsen.

    Ja echt van dat soort kut gezeik dat je alles volgens de YouTube filmpjes doet en dan opeens er een rare tik tijdens het trappen te horen is. En dan heb ik weer een of ander specifiek gereedschap nodig waar ik niet aan wil beginnen want dan kan ik net zo goed een nieuwe fiets kopen. Goeie kans dat ik ff paar maanden op dit ding rij en dan alsnog langs de decathlon ga wanneer dat eerste salaris binnen is. Maar sws wel leerzaam en leuk om beetje met m'n pa te sleutelen in de schuur.
  3. Alles was uitverkocht man. Zelfs het damesmodel. En ze hebben problemen met leveren nu door de Ronus
    De duurdere zijn er nog wel, maar wil (en kan overigens ook) niet direct de hoofdprijs betalen.

    Hoe gaat t bij jou dan ? Wel vet dat je m straks helemaal uit en in elkaar kan zetten en m zelf kan upgraden met losse onderdelen. Waar scheelt het nu aan?
  4. Thanks
  5. Yes, heb ik op mijn phone. Thanks!
Profielboodschappen 1 t/m 5 van 5