Conversatie tussen King_Eric en Hidz

5 Profielboodschappen

  1. Eens. Alleen al het bewustzijn dat er dingen beter kunnen is mijn inziens een goed begin om continu te kijken wat en hoe het beter kan. Ik geloof ook dat onderwijs het fundament is om bepaalde vraagstukken die vandaag de dag zo belangrijk zijn op te lossen(klimaat, gelijke rechten etc.). Hopelijk gaan de regeringen daar dan ook in investeren.
  2. Ja, het is ook een genuanceerde kwestie natuurlijk. En een moeilijke om echt kant te kiezen vind ik.

    Dat van het onderwijs en jongens/meisjes is trouwens een interessante. Bij ons zien we namelijk dat in de meeste richtingen meisjes het stukken beter doen dan jongens. Hier is dan ook het debat op gang aan het komen dat het onderwijs inderdaad te ver is doorgeslaan in de andere richting en dat er weer meer moet gecorrigeerd worden om ook eigenschappen die eerder typisch bij jongens voorkomen ook meer aandacht te geven. Kan dus inderdaad zijn dat je blijft sturen op die manier. Wat op zich geen gigantisch probleem is, maar toch.
  3. Ja, vind ik ook. En bij Premier League tickets en seizoenskaarten zit United ook in de middenmoot qua prijzen. Valt (naar Engelse normen) eigenlijk heel goed mee.
  4. Helemaal mee eens. Het is eigenlijk ook gewoon te grappig om er niet om te mogen lachen
  5. Het is wat dubbel, ja. Maar ik heb weinig zin om me er zorgen om te maken, dus lach ik er maar mee
Profielboodschappen 1 t/m 5 van 5