Conversatie tussen Hidz en Gladde Chevin

64 Profielboodschappen

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Held
  2. Doe maar 30!
  3. Geweldig man, dankjewel! Denk dat we tikkies pas achteraf sturen maar moeten even kijken. Hoeveel wil je bijdragen?
  4. Hahahah, beetje afwisseling erin proberen te houden dan maar
  5. Herkenbaar hoor. Ik heb twee vaste vriendengroepen in Amsterdam, waarvan één groep vrijwel volledig bezet is. De andere niet, maar dat is nu net de groep die doorgaans de basic meisjes meebrengen. Maarja wat jij zegt, soms wil je ook wat.
  6. Veel van mijn vrienden hebben een relatie, en zitten dus het liefst ergens thuis op de bank.
    Gelukkig zijn een aantal altijd nog wel in voor een feestje, dus dan kom je nog wel eens iemand tegen.
    Ben die apps ook helemaal zat. Maar in deze tijden moet je wat he
  7. Hangt bij mij echt af van de vrienden waar ik mee ben haha. Maar de stad loopt er van over, dus niet zo gek dat je ze vaak tegenkomt
  8. De Pijp/Zuidas meisjes zijn niet bepaald mijn favoriet, maar die kom ik dan wel weer heel vaak tegen.
    En nu met vroege sluiting vallen die ook steeds meer weg. Kutleven
  9. Haha mwah, denk wel minder... Maar Vlaamse vrouwen zijn leuk, vind ze vaak gezelliger en wat interessanter dan Nederlandse vrouwen. Geen standaard meisjes uit De Pijp zeg maar.
  10. Vraag is of het andersom hetzelfde is haha. Kom echt weinig daar, en kom hier ook niet heel veel Vlaamse vrouwen tegen.
    Dus niet echt een referentie kader
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 64
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste