Conversatie tussen TwenteTom en Gladde Chevin

7 Profielboodschappen

  1. Haha tuurlijk, eerste keer Arsenal in het echt zien, hoor je ook het shirtje aan te doen he Wel jasje hoog dichtgeritst uiteraard, maar voor het gevoel he!

    Holy shit, nooit van die rellen gehoord haha. Naja heb ook niet echt veel van de vijandigheid gemerkt, stadion was ook bij lange na niet vol jammer genoeg.
  2. Klinkt heel goed. Best wel ballen dat je dat shirt aandeed toch haha. Er zijn overigens ook wel eens rellen geweest tussen Galatasaray en Arsenal in het verleden, daar doelde ik vooral op. Maar ze liggen elkaar niet echt in ieder geval. Gelukkig heb jij geen problemen gehad!

    http://en.wikipedia.org/wiki/2000_UEFA_Cup_Final_riots
  3. Haha ja Istanbul is echt een super stad, zo gigantisch veel te zien en het volk is allemaal heel leuk en positief, zeg maar. Hahaha nee sowieso niet, maar stond echt in het ultrAslan vak, dus ga daar ook niet als een gek juichen Uiteraard wel een paar sneaky selfies met het Arsenal logo van mijn shirt gemaakt! Mijn Turkse huisgenoten zeiden dat ze op zich geen probleem hebben met Engelsen, als ze zich maar netjes gedragen. Als ze een beetje provoceren is het hek los, zoals tegen Leeds en volgens mij ook tegen Liverpool een keer.. Gekkenwerk dan soms haha
  4. Haha wat sick man! Istanbul schijnt prachtig te zijn. Ik snap wel dat je niet juichte, sowieso hebben Turken het niet zo op Engelse voetbalsupporters
  5. Haha was verschrikkelijk gaaf, alleen lastig om dan niet te juichen bij die goals haha, geen zin om boze Turken achter me aan te krijgen. Ik zit hier voor vier maanden in Istanbul voor studie inderdaad, vul mijn minor hier in. Toen de loting bekend werd dat Arsenal tegen Gala moest was ik wel ff blij haha
  6. Wat moet dat vet zijn geweest zeg, damn. Waarom was je daar eigenlijk? Studie?
  7. Thanks man! Had bijna kaartje voor het uitvak geregeld via Twitter, maar was me te risicovol om het op te laten sturen via de post haha.
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7