Conversatie tussen RaulVilla en El_Buitre

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha duidelijk, bedankt!
  2. Ja. Ja.

  3. Hee Buitre, toevallig The Shield gekeken? En zo ja, aanrader?
  4. Ik denk dat ik gewoon lang geen spannende crime serie heb gekeken. Ook niet echt een HBO serie met gelijk zoveel actie en spanning. Het verhaal is wat oppervlakkig ook met die Rabbit wat vrij simpel is allemaal. Maar goed het boeit me wel echt. Vind die Aziaat en Proctor ook erg goed spelen trouwens. Hood is ook een sympathieke acteur.
  5. Ik ga wel verder ja, maar 'geweldig' vind ik iets te veel van het goede. Het is een aardige serie, met een flinterdun, haast doorzichtig verhaaltje. Wat acteerprestaties betreft is het nu ook weer niet zo fantastisch, maar niets om over te klagen verder. Leuk actieserietje met interessante scenes die niet voor jonge kijkers geschikt zijn.
  6. En ga je verder in seizoen 2? Ik vind het echt geweldig, een prison break achtige spanning elke aflevering. Zitten ook goede acteurs in.
  7. Natuurlijk
  8. Ah oke bedankt, misschien dat hij me dan wel meevalt. In die twee afleveringen uit HIMYM was hij ook echt belachelijk slecht en irritant. Zie gelijk z'n jankerige kop voor me. Bedankt voor de tips in ieder geval! Zal beginnen met The Wire.
  9. Bryan Cranston speelt wel een heel ander personage dan in MitM he. Echt totaal onvergelijkbaar. Ik vind hem als comedy acteur (bijv ook in HIMYM) ook maar een matige acteur, maar drama ligt hem uitstekend. Ook zeker terecht drie keer een emmy gewonnen voor zijn rol in BB. Just saying. Maar begin dus eerst maar met The Wire. Daar spelen ook echte bazen in, zoals Lance Reddick, Clarke Peters, Michael K. Willims en Idris Elba.
  10. Heb naast Real Madrid ook een zwak voor Rayo Vallecano en mindere mate Getafe. Vandaar dat ik wel weet wie Paunovic is. Speelde helemaal niet veel duels voor Getafe (40x ofzo), maar als clubhopper is er volgens mij geen club waar ie vaker voor uitkwam.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste