Conversatie tussen Pazza-Inter en Río

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha dan nog man, ik ga liever ergens anders heen, 't is niet mijn ding. Zal er vast wel eens per ongeluk belanden als vriendin of familie ofzo er heengaat al is het ook niet hun ding geloof ik.

  2. Had voor mij toch niet meer uitgemaakt gelukkig maar mooi dat het jou een punt kost.
  3. Haha ja ik ben blij dat ik daar m'n tijd niet aan heb verspild, wat een kutronde was dat.
  4. Ah ik dacht dat ik nog nooit gewonnen had, maar ik denk dat de openingspost dan gewoon niet bijgehouden wordt haha
    Heb inderdaad een paar forumloze periodes gehad afgelopen jaar, maar zit nu aan een scriptie dus tijd zat
  5. Hetzelfde als die voor de losse spellen. Winst is 3, 2'de 2 pntn en 3'de 1 punt.
    Heb zelf alle "competities" meegedaan i.t.t. jij en Benni dus dat helpt wel.
  6. Thanks!
  7. Nee, ik had geen afspraak. Was bij de Aachener Arkaden.
  8. Thanks! Spreekt me heel erg aan. Ik ga eens kijken of de lokale boekhandel wat van hem in de kast heeft. Moet nog even aan m'n Spaans werken dan.
  9. Leuk om te horen! Dat ligt eraan wat voor een thema je zoekt ook inderdaad. Ik heb Le Désert gelezen over de Marokkaanse Sahara en Le Chercheur d'Or (Goudzoeker) over Mauritius en z'n regenwouden. Zijn me allebei erg goed bijgebleven, het is een mooie combi van realistische doch mooie en soms in vervoering brengende beschrijvingen over een verre wereld, kritiek op kolonisering en modernisering die de natuur en oude civilisaties te gronde richt, wat magie, en er zit zoveel wijsheid in. Over Mexico heeft-ie Le rêve mexicain/the Mexican dream (is er ook in het Spaans maar niet in het Nederlands denk ik) geschreven, die heb ik zelf niet gelezen maar is wel vrij soortgelijk volgens mij.
  10. Heb die schrijver van je profielafbeeling even opgezocht en zou graag een boek van hem willen lezen. Heb je toevallig een aanrader? Las dat ie ook veel over Mexico schrijft.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste