Conversatie tussen King_Eric en Gladde Chevin

80 Profielboodschappen

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
  1. Je bent een slet van de media!

    Nee, serieus. Wat had je daarvan gelezen? Sowieso is kernfusie stukken veiliger en properder dan kernsplitsing, wat we nu gebruiken. Je zit met veel minder (bijna geen in vergelijking) nucleair afval eerst en vooral. En bij kernsplitsing zit je met het gevaar van een kettingreactie en meltdown van je reactor. Bij kernfusie is dat allemaal niet mogelijk. Die kan niet ongecontroleerd blijven 'fuseren'.
  2. Ik lees nu pas jullie discussie en eigenlijk was het best interessant. Ik ben een leek op dit gebied, dus uit interesse: kernfusie is toch juist hartstikke gevaarlijk..? Of ben ik nu een slet van de media?
  3. Hahaha ja dat hoorde ik al. Heb in Frankrijk wel eens Leuvenaren (? ) ontmoet en die waren heel enthousiast, maar ik hoorde al dat de stad niet zo veel voorstelt en dat het alleen leuk is als je er ook daadwerkelijk studeert.
  4. Ja, Leuven is kut. Niet doen
  5. Zei ik echt Brusselaar?

    Nou het is meer om een leuk gezellig weekend te hebben. Gent ken ik zelf niet zo goed, maar ik zal er eens naar kijken. Leuven is alleen leuk als je er echt studeert he?
  6. Als jij en je vrienden vrij geïnteresseerd zijn in geschiedenis kan ik Brugge zeker aanraden. Maar als het niet om te bezoeken is, dan zou ik eerlijk gezegd eerder naar Antwerpen gaan. Of nog beter, Gent. Dat is eigenlijk meer een combinatie tussen de twee. Studentenstad maar ook die historische binnenstad.

    Een Brusselaar komt van Brussel trouwens. Inwoner van Brugge is een Bruggeling
    Die brouwerij wordt nog niet zo heel lang toeristisch uitgebaat als ik me niet vergis. Maar inderdaad vreemd, zeker aangezien ik toch regelmatig brouwerijen bezoek eigenlijk. Ben wel van plan om deze winter eens te gaan.
  7. Haha daar let ik allemaal niet op, heb er niet zoveel verstand van. Heb ook pas één keer de goede stad gehad haha. Wel een geweldige stad, Brugge. Was er vorig jaar met m'n ouders, maar wil er graag nog een keer terug komen met vrienden. We willen een keer een weekendje gaan, maar het kan ook Antwerpen worden. Wat zou jij aanraden?

    Ja daar ben ik geweest, het zat vrijwel om de hoek van het hotel. Het was zeker leuk en interessant, en dan vooral de presentatie. Het proces kende ik grotendeels al, ik ben een aantal keer in whiskey distilleries geweest namelijk en het lijkt toch wel op elkaar. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat een Brusselaar nog nooit in de brouwerij was geweest, haha.
  8. Ja klopt, de Onze-Lieve-Vrouwekerk. Heeft er inderdaad wel wat van weg maar die op die foto was neo-gothiek, nauwelijks 150 jaar oud waarschijnlijk. En alles errond was stukken minder mooi natuurlijk

    Je hebt de Halve Maene brouwerij bezocht? Interessant? Heb hem zelf nooit bezocht eigenlijk.
  9. Haha sorry! Het deed me denken aan Brugge. Vanaf de bierbrouwerij heb je daar uitzicht op een kerk(?) en dat had daar wel wat van weg, dacht ik
  10. Vooral die hoop (en de laatste minuten zelfs overtuiging) dat de titel er dan toch weer in zit nadat je je er al bij neergelegd had dat City kampioen speelt, is eigenlijk het ergste
Profielboodschappen 71 t/m 80 van 80
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678