Conversatie tussen The Man en Laird

18 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. Excuses, had jou hier niet mee lastig mogen vallen, je hebt het al zwaar genoeg.

    Hoe voel je je op het ogenblik?
  2. Jij als kattenfan moet dit kunnen beamen, maar dit is gewoon bizar. Ik ben sinds een uur of vier thuis is blondje amper van mijn zijde gegaan alleen om te eten of te drinken, of de bak. Toen ik ging douchen scheen hij braaf voor de deur te hebben gestaan. Ik weet dat ze het aanvoellen maar wist niet dat het zo sterk was.
  3. Jaloers
  4. Nee hoor, zij de hele nacht stil. Als ik gewoon boven in mn eigen bed slaap liggen ze alle 5 op bed. Flink hemelbed dus daar gaat dat prima. Maar helemaal geen last van snachts.
  5. Goede verzorging is het belangrijks voor die beesten, maar heb je dan nooit dat ze gaan miauwen als je ligt te slapen? Die van ons heeft dat wel en om de een of andere reden komt hij dan altijd naar mij toe
  6. Heel gezellig maar wel druk soms. Hebben gelukkig wel heel goede verzorging zodat we op vakantie kunnen als we willen en de katten toch thuis kunnen blijven.
  7. 5 nog wel, ik had er van vier foto's gezien gedurende tijd maar nummer vijf nog niet. Is dat gezellig zo'n beestenboel, hebben er zelf nooit meer dan twee gehad, nu maar een
  8. 5 !!
Profielboodschappen 11 t/m 18 van 18
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12