Conversatie tussen Almogaver en RaulVilla

28 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ah ja, ok. Maar van jullie club dan, begrijp ik?
  2. Geen idee. Je hebt volledig gelijk.
  3. Hehe, op die manier. Oke.
    Blij dat ie z'n vorm weer heeft hervonden en ook volwassener is geworden.
  4. Guardiola was al bezig met die overgangsfase. Enkele jonge spelers die langzaam erin gewerkt konden worden. Caceres, Chygry(jammer van zijn blessures daarna), Bartra, Thiago, Muniesa en Montoya die al vroeg kansen kregen. Ook andere formaties en opstellingen proberen met Cuenca (werkte uitstekend), Ibrahimovic (werkte dan weer niet dankzij diens karakter). Hij was daar in ieder geval mee bezig.
    Niemand verwacht dat het net zo goed zou blijven gaan als in 2008/2011, maar dit is wel intens triest. Bepaalde spelers (Daniel Alves bv) zijn nog altijd goed, maar halen het maximale er niet uit zoals Deco en Ronaldinho destijds.

    Nu zijn we ook boos omdat dit bestuur al jaren abominabel bezig is, niet omdat we een keer geen prijzen wonnen. Dit is echt exact, EXACT hetzelfde als met Cruijff en Nunez, toen Cruijff spelers als Suker en Zidane wilde kopen.
  5. Klopt. Het is ook duidelijk dat er een grote schoonmaak moet plaatsvinden bij jullie. Maar goed het is toch bijna altijd zo dat na zo'n fantastische generatie en historisch team er een overgangsfase plaatsvindt. Het is alleen zonde dat Messi en Iniesta nu daarin belanden.

    Nieuw bestuur, nieuwe trainers, stuk of zes spelers eruit en verder kijken. Dat was inderdaad een geweldige wedstrijd, sowieso geweldige super copa dat jaar.
  6. Dat de trainer al jaren niet meer de baas is, is wel duidelijk. Maar ik begin me ontzettend af te vragen hoe groot de invloed is van het bestuur, gezien Neymar (die na zijn blessure niets meer waard is) en Fabregas toch wel de topaankopen zijn van dit bestuur en werkelijk al-tijd mogen spelen. En dan inderdaad Neymar nog op rechtsvoor plaatsen of in de spits...

    Het hielp inderdaad heel erg dat jullie voorhoede ook niet de sterren van de hemel speelden. Jullie beste wedstrijd van de afgelopen vijf jaar, blijft de heenwedstrijd van de laatste Supercopa tegen Guardiola. Toen zaten we ook maar op 60% plus enkele blessures, maar toen speelden jullie wel wervelend.
  7. Ik vind het ook gewoon echt dom. Real heeft moeite met Pedro en Sanchez, Fabregas forceren gaat niet. Er zijn gewoon betere op zijn positie, klaar. En Neymar moet op links spelen, al blijf ik dat ventje niet zo geweldig vinden.

    Mascherano en Bartra waren prima. En Real was heel egoistisch voorin, dat hielp ook.
  8. Bijna een uur lang met acht man moeten spelen. Ik vind het heel wat van het centrale duo, waarvan een geblesseerd was, dat ze zo lang stand hebben gehouden.
    Ook gewoon tot aan het doelpunt van Bartra toe hebben we, volgens mij, vier uur niet gescoord. Vier uur. En elke keer met dezelfde voorhoede beginnen...
    Ik had vertrouwen in Tata tot op dit moment, want dit is het punt waarop je toont dat je het niveau aankunt of niet.

    Jullie waren inderdaad ook slecht, maar niet zo slecht als wij.
  9. Gracias. Erg slecht, als Real dit niet won..

    Je hebt wel gelijk, ben er zelf ook niet heel blij mee. Maar het is gewoon fijn dat die kneuzen eindelijk Barca verslaan als het moet. Blijft de minste prijs.
  10. Gefeliciteerd met de beker, ondanks deze afschuwelijke finale.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 28
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste