Conversatie tussen chuchu en Peerk

5 Profielboodschappen

  1. Iets er tussenin denk ik. Je werkt net als op Android met een soort Play Store, maar qua uiterlijk en functionaliteit heeft het meer weg van browserextensies. Volgens mij is de link hieronder de store die je gebruikt. Veel van de apps werken echter ook offline of buiten de browser om, dus het is in dat opzicht meer Android app dan browser extensie.

    https://chrome.google.com/webstore/c...tensions?hl=nl

    Ik zat net ook nog even te kijken voor VLC media player, maar ik zie dat die tegenwoordig niet meer te vinden is, alleen nog een browserextensie. Ik gebruikte vroeger altijd een 'app' die buiten de browser werkte, geen idee of die nog ergens te vinden is.
  2. Wat je zelf al benoemde, weet ik dat jij bewust tegengeluiden luistert omdat dat interessanter is dan een ander exact jouw mening te zien uitspreken. Dat heb je in het verleden ook al wel eens aangegeven met bepaalde mensen die je volgt op Twitter geloof ik. In dat opzicht was ik ook benieuwd of dat hier weer speelde of dat je sympathie hebt voor Baudet. Ik ging wel wat vervelend die discussie in door één kant op te gaan neigen. De vraag had wat meer open gekund.

    De reden daarvoor is dat me opviel is dat je het nu niet presenteerde als 'dit is het tegengeluid dat ik volg' maar het kwam het op mij meer over of je sympathiseerde met de ideeën, vooral dus door de ietwat verdedigende houding. Maar het was netter geweest als ik die twijfel gewoon had laten invullen door jou. Enfin, uiteindelijk is de duidelijkheid er wel.
  3. Thanks voor je message, da's altijd nice.

    Maar ik vind het prima zo, had je ook niet echt een vraag gesteld. Hoop dat je mijn perspectief enigszins begrijpt en dus ook begrijpt dat ik geen domrechtse ideeen heb noch warme gevoelens bij het geachtegoed van Forum, die gekkies op 4chan oid.
  4. Hmm.. ik via de chess.com app. Dan denk ik dat ik een potje schaken met jou op de lange baan ga schuiven.
  5. Chesstime, app
Profielboodschappen 1 t/m 5 van 5