Conversatie tussen Laird en LostWords

33 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Bedankt vriend.
  2. Vlees en vis dan toch he. Halal is geen probleem hoor.
  3. Aan schalen geen gebrek voor al het fruit dan! Hehe.
  4. Thanx man, lijkt me helemaal te gek. En klopt, heb felle ruzies gehad met mn beste vrienden en mn broertje waar ik zielsveel van hou. Maar kan daar ook makkelijk en snel weer overheen stappen. Jij ook een heel fijn weltruste voor straks. Bedenk trouwens ineens dat er dus vrij veel Ajacieden over de vloer gaan komen als ze er op in gaan. Hoe eng is dat.
  5. Botsen hoort erbij, ouwe. Dat heb je met mensen die hun mening graag uiten. En soms feller dan ze achteraf hadden gewild. Lijkt me gezellig man. Maar goed, first things first...lijdensweg doorstaan in deze zware, op één na zwaarste periode in je leven. Ga het met borst vooruit en kin omhoog aan want als het ook jou te pakken krijgt, dan kun je meteen je leven maar beeindigen...heeft niemand wat aan. Je verjaardag is een mooi meetmoment dat er mensen zijn die je liefhebben. Alleen voor hun al...blijf sterk. Slaap lekker zo.
  6. Helemaal niet erg vriend, geen scheldwoord is te grof om de klootigheid te beschrijven. Dit gun je werkelijk niemand, niet om te ondergaan en niet om mee te moeten beleven. Ik hoop het met je mee maar ik vrees het ergste en denk dat het niet lang meer is. Moet enorm moeite doen om mn verstand nog n beetje bij elkaar te houden want wil niet afglijden in in een depressie. Ik weet dat we soms gebotst hebben maar vind je echt helemaal top. Als straks alles achter de rug is en ik heb de boel weer n beetje op orde wil ik je graag uitnodigen in mn huis met n paar andere hele fijne leden om eens gezellig samen te zijn. Kan redelijk wat mensen plek bieden als overnachten gewenst is.
  7. Weet ik, maar zoals ik zei, t was een optelsom. Meerdere leden denken dat te pas en te onpas te moeten doen. Als het nou reacties zijn op iets wat ik post oke, maar t gebeurd ook als ik niet eens in de discussie zit.
    Maar dank u.
  8. Mja, nja. Ik was natuurlijk wel aan het provoceren. Maar goed, dat doe ik wel bij iedereen als ik de aanleiding zie om een leuk plaatje te plaatsen. Ook nu bij mijzelf. En als je dan iemand wilt uitschelden, dan gebruik je de kenmerken die je kent van diegene. Mijn afkomst en geloof waren daar onderdeel van. Als ik dik zou zijn, dan had je daar iets over gezegd. Zo werkt woede vaak. Ik weet dat je in ieder geval niet racistisch bent (hehe wel anti geloof). Maakt niet uit gozert. Welkom terug.
  9. Weet je, het was een optelsom van veel zaken. Veel leden die onderhuids zuigen, allerlei steken onder water uitdelen en een modteam dat eerst keer op keer zegt dat ik zaken moet rapporteren ipv overal in vliegen. Dat doe je dan een tijdje maar daar word niks mee gedaan. Ik zit natuurlijk al vol frustratie over mijn situatie en als dat dan door blijft gaan loopt de emmer over. Jammer is dan dat bij de ban, alleen mijn teksten geplaatst worden en ook niet de aanleiding even vermeld word. Maar t ergste is niet dat en ook niet de ban, het ergste is dat ik het uitgerekend bij jou deed.
  10. Hehe, no hard feelings. Ik had je overigens niet gereport of iets. Wat mij betreft hoefde het niet zo maar goed. Ik 'ken je' inmiddels wel een beetje om te weten dat je tijdens frustratie/woede wat extremer uit. Helemaal hier .
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 33
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste