Conversatie tussen PrideOfSouth28 en Bonevacia

34 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Oke thanks!
  2. D&B en Dubstep luister ik eigenlijk niet, vooral progressive house. Ik kan je wel een hele waslijst met nummers op gaan noemen, maar je kan beter op Beatport kijken, een genre kiezen en daar de hitlijsten van afspeuren. En je kan ook nog op de kanalen van SpinninRec en Kontor op YouTube kijken. Heerlijke progressive house hebben die. Dan ga je naar hun homepage, kanaal dus, en dan klik je op play everything ofzoiets. Dan krijg je een afspeellijst van 100 á 200 vette tracks, ik heb ze bijna allemaal gedownload toen. Zijn er maar weinig die ik niet leuk vond Je kan ook op Isohunt torrents downloaden van DJ Iggy. Die gast is echt gek. Brengt elke maand een pack uit van zo'n 1000 nummers van alle genres. Van Rap tot Moombahton. Dan zet die allemaal tracks van onbekende, maar talentvolle artiesten erop waar echt briljantjes tussen zitten. Je kan genres die je niet hoeft net zo simpel verwijderen. Ze komen gewoon op je PC in één map, onderverdeeld in andere mappen per genre. Echt een aanrader. Als je dan nog niet genoeg hebt weet ik het ook niet meer
  3. Kan me herinneren dat jij het ook een keer aan mij vroeg, dus dan vraag ik het een keer aan jou . Heb jij nog aardige tracks (dubstep, drum & bass, maar ook gewoon de standaard-house zegmaar) die lekker zijn voor op vakantie?
  4. Haha bij deze: alsjeblieft
  5. Thanks!
  6. Dit nummer is ook nog wel lekker:

    Basto & Yves V - CloudBreaker (ORIGINAL MIX)
  7. Toch denk ik dat het hier nooit werkelijkheid zal worden...
  8. Ow, hahaha. Ja dat zouden ze ook in moeten voeren! Bespaart me een hoop taxikosten op een jaar
  9. Doelde op dit hè: geen promilagegrens
  10. Die is hier toch al lang op de wegen? Je mag natuurlijk niet met drank achter het stuur, ik dacht dat je dat al lang wist
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 34
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste