Conversatie tussen Goodison en Gladde Chevin

3 Profielboodschappen

  1. Klopt, in mijn ogen is Arteta een modelprof. Ontzettend loyaal, vriendelijk en daarnaast een goede speler. Ook niet onbelangrijk

    Bij Arsenal zeuren de fans vaak over het gebrek aan loyale spelers. Dan heb je er nu één, is het weer niet goed. Om gek van te worden. Mikel verdient veel meer krediet dan dat hij nu krijgt bij Arsenal, dat is jammer. Ben in ieder geval blij dat hij geen ruzie heeft met Everton. Zegt ook wat over de supporters vind ik
  2. Haast iedereen gunde hem zijn transfer. Het is ook een sympathieke peer die in zijn jaren bij Everton altijd zijn best heeft gedaan, nooit heeft gebitcht over contracten of transfers (het jaar voor zijn transfer naar Arsenal bvb zich nog gewoon neergelegd bij Everton's besluit hem niet naar City te laten vertrekken, niks laten lekken naar de media, gewoon hard blijven werken, in tegenstelling tot Lescott en zijn aanstelligerige gedrag bvb). Op zijn 29ste, na 7 jaar trouwe dienst bovendien, verdiende hij wel een kans om voor de prijzen te spelen.
  3. Ja ik vind het ook prachtig. Mikel is een pracht van een speler en daarnaast een sympathieke, rustige gozer. Of nouja, voor zover ik daar zicht op heb dan. Zijn Everton fans eigenlijk boos op hem vanwege zijn late vertrek destijds of gunnen ze hem succes?
Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3