Conversatie tussen RaulVilla en FernandoC

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. thanks bro
  2. ja bro fck de ripple nu, gevaren schip tenzij die een grote duik naar beneden maakt. ICX is ook goeie nu 6 dollar verachting dat die boven de 50 gaat uitkomen
  3. Ja binance is beste leven heb ik al door. Thanks. Hahah ik volg al je tips nu. Ripple stresst me echt, iedereen om me heen 1000 stuks gekocht tegen 17 cent.
  4. ja bro meeste kun je gewoon op die site stashen. alleen voor stealth coin moet je ff aparte wallet aanmaken, is nu 1.20 toen ik had aanbevolen 80 cent, deze gaat ook knallen 2018
  5. no man, maar daar staan we sws ook hoog
  6. Ja true Mercado staat op rechts. Maar dat is gewoon een lompe cv. Mariano is goed. Dacht aan het begin dat hij met die drie achterin ging spelen en Escudero en Sarabia als wingbacks. Snap Iborra nu idd ook niet. Vervangen voor Vazquez.
  7. Haha oke man, klinkt wel goed. Jammer alleen dat je hier minder te vinden ben.

    Haha ja klopt daar was je zwaar de baas. Die laatste met Real had ik de gelijkmaker wel moeten maken man pff. Haha waren wel chille potjes.
  8. Haha beide man, hbo rechten in tilburg. en tja zoveel zit ik hier niet meer op nee, sowieso niet veel meer op pc. Als ik binnen ben is het alleen FIFA, haha.

    Trouwens dat tweede potje met Dortmund, gast zoveel geluk had je hahahahaha. Die fcking bal ging maar niet erin,.
  9. no problemo
  10. Moet zo leren voor een tentamen man, andere keer.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste