Conversatie tussen PrideOfSouth28 en Bonevacia

34 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Hahaha. Van die regel heb ik nog nooit gehoord. Moeten ze hier in NL ook maar eens invoeren op de wegen. Niet dat ik al een auto heb maar toch. Komt later misschien nog van pas hè
  2. Jep, skivakantie. Ik zal me inhouden. Alhoewel, ik heb op de site gelezen van het skigebied dat er geen promilagegrens ligt! Dat is daar serieus een regel, haha. Alleen als je een ongeluk krijgt/veroorzaakt mag je niet boven een bepaalde grens zitten.
  3. Skivakantie las ik?

    P.S. Niet teveel zuipen hè? Straks val je dan nog van je ski's
  4. Dankjewel! Zitten er genoeg tussen die ik nog niet kende Je bent nog ruim om tijd, vertrek vanavond om 7 uur pas.
  5. En:

    Radio Killer - Don't Let The Music End.
    Arty - Kate

    Die vergat ik nog.

    Daar kan je denk ik wel een vakantie mee vooruit?

    Veel plezier in ieder geval!
  6. Ik hoop niet dat ik al te laat ben. Denk dat jij deze nummers wel vet vindt:

    Michael Calfan - Resurrection (Axwell Cut)
    Dirty South & Those Usual Suspects feat. Eric Hecht - Walking Alone (Original Mix)
    Hardwell - Cobra
    Hardwell & Joey Suki - Munster
    Sidney Samson feat. Lil Jon - Mutate (meer echte Dutch House)
    Avicii feat. Salem El Fakir - Silhouettes
    Bingo Players - Mode
    Fadi - Ticket To The Sky
    Mattheo da Funk - Magic Dream
    Tiësto & Steve Aoki - Tornado (Original Mix)
    Afrojack - Lionheart
    Coldplay - Paradise (FLG Remix)
    Dada Life - Happy Violence
    Disfunktion - Gallete
    Hardwell - Spaceman
    Nicky Romero & Hardwell - Bèta
    Dyro - Metaphor
    Ianick & Alex Minerva - Oddyssey


    Heb wat nummers genomen die ik wel vet vond. Denk dat jij ze ook wel goed vindt hoor.
  7. Kun jij me misschien eens een lijstje sturen van (progressive) house/dance nummers enzo? Je weet wel, de style die jij bij mij altijd thanked en ik bij jou Je hebt een goede muzieksmaak en ik ga morgen op vakantie. Voor de lange reis heb ik nog wat vette nieuwe tracks nodig! En nee, geen Patrick Jumpen of Jeckyll & Hyde!
  8. Dat zou dan zijn eerste like sinds 2007 worden.
  9. Ghehe, ik ga liken op YouTube als die dat gaat doen!
  10. Ik kijk er nu alweer naar uit. Zou het dan Patrick Hakken worden i.p.v. Patrick Jumpen?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 34
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste