Conversatie tussen PrideOfSouth28 en Bonevacia

34 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Haha popiejopie dan, met ze 1300 volgers! Dat hij in de hardstyle is gegaan vind ik wel een logische stap. Komt ook steeds meer op eigenlijk en misschien is die daar weer succesvol in. Kan die tutorials gaan maken over hoe we moeten stampen
  2. https://twitter.com/#!/patrickjumpen Nog ruim 1300 volgers! Na 2007 heeft hij geen nieuwe muziek meer gemaakt. Hij doet wel iets met hardstyle haal ik uit wat fragmenten.
  3. Haha ik ga het eens uitzoeken. Ben ook wel benieuwd.
  4. Ik heb me wel eens afgevraagd wat Patrick Jumpen nou doet Zou hij zíjn succes hebben laten vallen of gaat hij vrolijk, met maarliefst 0 fans door verder?
  5. Veel van die jumpstyle-producers zijn nu geloof ik electro/trance gaan produceren geloof ik. Op tijd tot inkeer gekomen dus...
  6. Niet dat iemand die muziek ook nog echt leuk vind, maar jumpstyle wordt dan eigenlijk voor lul gezet. Als zo'n hele discotheek dat doet ziet het best wel vet uit, ookal kunnen sommigen er geen klote van. Iedereen doet gewoon ludiek mee.
  7. Lijkt me trouwens wel mooi, nu nog een helemaal jumpende discotheek.
  8. Haha een hele tijd geleden gingen een maat van me & ik jumpen midden in de aula van onze school. We werden toch wel raar aangekeken...

    In de discotheken hier wordt het nooit meer gedraaid, op zich wel jammer haha.
  9. Ik kan het nog. Hier in de buurt in de discotheek wordt voor de lol nog wel es een jumpstyle nummer gedraaid, en dan gaan wij met een groep mongolen staan jumpen en de hele discotheek doet mee!
  10. Het deuntje is trouwens wel über-vrolijk. Je gaat echt gewoon lachen als je het hoort. Ik denk eigenlijk dat ik nog steeds wel kan jumpen, was ook niet zo moeilijk ofzo
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 34
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste