Conversatie tussen Jack en LFCMokum

31 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Zeer zeker!

    Anyway, het omwisselen. Ik ben niet ontzettend goed thuis in de ontwikkeling van wisselkoersen, maar goed. Ik heb hier natuurlijk wel naar gekeken. Ik ben in augustus geweest en toen heb ik alles gewoon ter plekke gedaan en toen betaalde ik voor zestig pond zo'n zevenenzeventig euro.

    Toen ik in december weer ging heb ik in de stad even bij de grenswisselkantoren gekeken en daar zou zestig pond een fractie duurder zijn geweest terwijl de koers ongeveer gelijkstond. Dat klopte ook wel, de prijs in de pinautomaten daar was ongewijzigd. Dus zelf regel ik m'n geld gewoon daar.

    Belangrijke tip is wel: op luchthavens moet je nooit te veel pinnen. Kasper is de vorige keer zeventig pond verloren aan een pinautomaat die dienst weigerde, maar over het algemeen geldt gewoon dat je op de luchthaven een paar procent duurder uit bent dan in de stad zelf. Dus als je daar gewoon een klein bedrag opneemt kan je in het centrum van de stad gewoon 'de rest' pinnen.

    Anyway, veel plezier in ieder geval bij deze wereldwedstrijd. Als je nog iets te vragen hebt hoor ik het graag!
  2. Dutchy! Ga je nog naar dé derby? Even een vraagje: wat is wijsheid met betrekking tot ponden? Hier omwisselen of lokaal?
  3. Moesten het dezelfde plekken zijn als de vorige keer, dan zit ik op de Main Stand(lange zijde), redelijk dichtbij het uitvak. Ik vermoed zomaar dat jij je op de Centenary Stand zal begeven
  4. Oh nice! Geen flauw idee van de stadionindeling, maar waar zit je ergens?
  5. Er is trouwens een meer dan goede kans dat ik ook bij dat potje aanwezig ben!!
  6. Top: ik zie 't wel komen
  7. Iets in die richting, ja. Thanks, zal tegen die tijd wel even PB'en als ik iets wil weten.
  8. Pff, wat zeg je daarop.. In ieder geval ontzettend mooi dat de man dat dan nog mee kan maken, hoe verschrikkelijk de situatie is. Maak d'r een wereldtrip van. Als je nog iets moet/wil weten omtrent het bezoek aldaar kan je me altijd het een en ander vragen.

    Hoe is 't geregeld? VI travel of iets in die richting?
  9. De neef van mijn vader is terminaal ziek en gaat 2015 hoogstwaarschijnlijk niet halen. Eén van z'n wensen is om ooit nog eens naar zijn lievelingsclub, LFC, te gaan. Tel daarbij op dat mijn vader en ik ook de wens hadden nog eens een wedstrijd in Engeland te bezoeken en dan is de optelsom niet zo'n probleem meer. M'n vader heeft dit daarom geregeld.
  10. Merci!
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 31
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste