Conversatie tussen Kasper en Mephisto

23 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Is het ook. Ontspannen sfeer, leuke interviews, veel vrijheid. Ik ben er heel blij mee.
  2. Nog steeds lekker, want het klinkt wel leuk.
  3. Dit is stage, dus 125 in de maand. Mag ik blijven dan wordt het meer.
  4. Deze:

    Kasper
    Kom hem niet zo vaak tegen. Ik hoop dat hij zich uit zijn neerslachtige periode weet te werken.
    Gaat (verrassend) goed. Als ik zoals Mephisto/Ajacied was zou ik wellicht nu in Verliefd-etc.-topic zitten.
    En drie dagen later...
  5. Sneer? Nee zeker niet. Eerlijk gezegd weet ik niet eens welke opmerking je bedoelt haha.
  6. Strootman was inderdaad ook een optie, heb ik ook even aan gedacht. Die is ook lekker fotogeniek.
  7. Toivonen is ook best een goede speler. Was door FIFA 07 ook een beetje van toen hij kwam (had een carrière met Mälmo), maar hij heeft een reeks gehad waarin hij gewoon wedstrijd op wedstrijd een klootzak was. Maar dit jaar (2012) valt het best mee. Erger me meer aan Strootman, die je sowieso niet in je avatar wil
  8. Ik weet het. Maar ik word vaak wat moe van dat gezeur rond Toivonen. Zat gisteren in de trein, even de FP van VZ, en ja hoor, ik las weer iets. Vind hem als speler ook wel meevallen.
  9. Nou, weten we dat ook weer. Je scoort een dikke min hier
  10. Toivonen _O_
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 23
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste