Conversatie tussen Pazza-Inter en Gladde Chevin

26 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Thanks! Volgens mij heb ik me er ooit wel eens voor aangemeld en nooit meer op gekeken. Dus beter is alles bijgehouden.
  2. Last.fm gebruiken! Gave website die het allemaal voor je bijhoudt. Ik gebruik het al sinds 2014 en zie ook echt hoe mijn muzieksmaak is veranderd enzo, best leuk.
  3. Klinkt gaaf man! Ljubljana is niet echt een feeststad, maar wel leuk qua terrasjes enzo. Voor feesten zou ik doorreizen naar Polen (Krakow was leuk) of uiteraard verdere/grotere steden als Boedapest.
  4. Thanks. Volgens mij hebben we een ander hostel geboekt helaas. Volgende week vertrek met een 6 vrienden met een busje om twee weken door Europa te karren. We gaan via Nice naar Florence. Om van daaruit via Slovenië en München weer terug te gaan. Gaan verschillende stops maken op campings in Frankrijk, Italie en Slovenië. Vanaf Florence hebben we eigenlijk nog geen duidelijk plan bedacht dus vroeg daarom of Ljubljana een beetje de moeite waard was. We houden vooral van chillen en feesten maar willen ook wel wat dingen zien. Chillen doen we waarschijnlijk genoeg op de campings dus daarvoor hoeven we niet per se naar Ljubljana.
  5. Hostel Smith! Ljubljana is wel leuk maar het hangt echt van je intenties af of ik het aan zou raden. Wat wil je doen? Feesten, chillen of dingen zien? En is het op de route ofzo? Wat ga je überhaupt doen?
  6. Sparen en werken... Maar het is inderdaad te hopen dat het allemaal lukt want daar ben ik niet heel zeker van.
  7. Waar haal je het geld en tijd vandaan gek
  8. Lowlands staat natuurlijk op het programma en misschien pik ik nog iets meer mee
  9. Als ik die reis doe moet ik ook hopen dat mijn ouders het doen hoor, mijn vrienden gaan dat echt niet doen. Met mijn vrienden ga ik ook enkel op wintersport en zonvakanties eigenlijk. Een roadtrip zou nog een mogelijkheid zijn maar daar houdt het ook wel op.
  10. Noorderlicht staat ook al tijden op m'n bucketlist, maar het is lastig om mensen te vinden die naar het noorden op vakantie willen. Meestal wordt het een zonvakantie. Ben alleen een keer in de zomer in het zuiden van Zweden en Oslo geweest. Heb me er daarom ook nooit echt verder in verdiept.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 26
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste