Conversatie tussen Respect2al en Momus

30 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ik pak hem goed in en stuur hem via de gewone post, dan krijg je hem vrijdag of zaterdag.
  2. Ja het is goed. Stuur maar op. Hoe lang duurt dat ongeveer? En bezorgen ze ook dit soort dingen op zaterdag? Dan weet ik welk adres ik moet opgeven.
  3. Aha oke. Denk dat ze dat wel wilt dan. Zal het even vragen. Ik denk dat ik dan een handige vriend vraag om ze te wisselen, moet wel goed komen dan.
  4. Scherm en digitizer stuk, die vervang je in 1 keer, dus als je hem wisselt, doet ie het weer.
    Die link die ik stuurde is daar een voorbeeld van.
  5. Dat is een goede optie. Het enige is dat ze nu zegt dat twijfelt of alleen het scherm kapot is. Heb hem zelf nog niet gezien dus ik kan daar niet over oordelen. Ze zegt dat hij wel aan gaat maar je dan nergens op kan klikken. Echter bij andere telefoons met kapot scherm kan je over het algemeen wel altijd er gewoon op klikken. Wat denk jij?
  6. Ik heb een veel snellere optie voor je. Ik heb thuis een defecte v5 liggen, moederbord stuk, maar met een goed display van een maand oud. Voor 3 tientjes stuur ik hem morgen naar je op.
  7. Paar schroefjes losdraaien, flatkabeltje aansluiten en de schroefjes weer vast.
    En het zal een week of 3 duren ja, met Hong Kong Post.
  8. En duurt dat niet eeuwig met die hong kong post?
  9. Hoe moeilijk is zoiets? Ik ben op zich redelijk handig, maar ik heb wel echt 0 ervaring met zoiets.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 30
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste