Conversatie tussen Marcore en King_Eric

4 Profielboodschappen

  1. Tja, die waarschuwing vind ik persoonlijk sowieso een fout signaal eigenlijk. Die is voor iedereen zichtbaar, behalve de reden.
    Binnenkort ga je dus bijna zeker in een situatie komen waarbij meer dan de helft van je niveau 4 een waarschuwing in zijn profiel staan heeft. En dat vind ik niet zo'n goed signaal naar de andere niveaus toe eigenlijk. Iedereen zal namelijk wel eens een in ons ogen onterecht compliment geven. Zeker als je ziet wat we voorheen allemaal toelieten. Dat kan je niet veranderen met één berichtje nieuwe policies. Mensen gaan op dat vlak een beetje 'heropgevoed' moeten worden.
  2. Ja, ik wist niet dat er een officiële waarschuwing mee gemoeid was. Daar schrok ik ook van. Ik pleitte er zonet ook voor dat we in de plaats best gewoon een pb met de uitleg versturen naar de bezoeker in kwestie. Een officiële waarschuwing voor zoiets (iets dat uiteindelijk niet tegen de huisregels ingaat) is er wel over vind ik persoonlijk.

    Is het ok als ik je bericht hier doorsluis naar de modsectie?
  3. Ach, dit is toch zo erg niet allemaal? De bedoeling is inderdaad om het compliment wat op te waarderen en ervoor te zorgen dat die niet aan elke dertien in een dozijn post gegeven wordt. Wat dat betreft ben ik het eigenlijk niet oneens met de beslissing van de mod.
  4. Foei Ian! Zo onzorgvuldig omspringen met groene randjes
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4