Conversatie tussen Goodison en LFCMokum

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha, die 45 minuten had ik inderdaad beter kunnen spenderen.
  2. Had je achteraf liever gehad dat ik je had gewaarschuwd de tweede helft maar gewoon over te slaan, overigens?
  3. Thanks! Komt eraan
  4. Klopt, je kan natuurlijk altijd eens binnenlopen. En dat lijkt me eerlijk gezegd wel leuk(al is het natuurlijk wel 'eng' als mensen je niet zelf vragen). Maar als ik er een toekomst mee wil maken is dat natuurlijk wel dé weg, dus ik zal d'r serieus over nadenken.
  5. Als je ambities hebt, kan je het ook gewoon zelf vragen, he. En er zullen in Amsterdam nog wel wat comedy clubs zijn met open podiumavonden. Heb je nog materiaal?
  6. Het is ook zeker voor 't eerst. Als er iemand is die er behoefte aan heeft dat het nog eens is ,dan kom ik nog wel een keer.
  7. Lijkt mij ook schitterend. Al was het maar omdat Pirlo, Buffon en die kliek nog best wat moois verdienen.
  8. Ik hoop het. De winnende vlak voor tijd lijkt me mooi.
  9. Niet echt, alleen als je een berichtje stuurt lijkt het me de bedoeling dat het aankomt

    Dank je, dank je! Wat denken we ervan, Balotelli in de finale ook de held?
  10. Nope. Ik wou alleen laten weten dat ik het een goede column vond en ik vond een ordinair bedankje wat mager. Ben je naar complimentjes aan het vissen?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste