Conversatie tussen Jack en DonK

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Nee hoor, prima streven. Ik merk zelf wel dat ik me meer en meer afzijdig houd bij dat soort discussies, wordt er al snel wat giftig van en dat is het eigenlijk niet waard.
  2. Ik blijf de hoop houden dat je uiteindelijk niet om rationele en feitelijke argumenten heen kunt. Misschien wel dom van me.
  3. Ben pas 25, maar heb me regelmatig een eenling gevoeld op dit gebied. Eén van m'n grootste ergernissen. Als ik iets aan mensen kon veranderen, zou dit het zijn. Ook bij sommige werkgevers overigens.
  4. Haha, bij de meesten zit er wel een gedachte achter, maar er zijn er ook die inwisselbaar zijn voor wie dan ook. Te weinig josti's om iedereen te benoemen
  5. Zeker. Ben er ontzettend blij mee!
  6. Geen probleem, was slechts een 'gentle reminder'. Ik zie het wel verschijnen!
  7. Vrij storende manier van discussiëren. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn (zoals ik met jou in 9/11 ), maar dat zou een discussie op niveau niet in de weg hoeven te staan? Hetzelfde overigens met dat gestrooi me thanks: als ik het met iemand eens ben maar zijn post of argumentatie is ruk zal ik nooit een thanks geven, terwijl als iemand een heel betoog houdt met inhoudelijke argumenten zal hij hem altijd krijgen ook al ben ik het er niet mee eens.
  8. Thanks, heb er echt extreem veel zin in!
  9. Nou, dat is dus precies waar ik me zo aan irriteerde. En als je dan vooraf zo loopt te haten, ok... Maar wees dan achteraf wel zo 'groot' hem gewoon de credits te geven. Maar zo'n discussie is inderdaadvrij zinloos, helaas.
  10. Daar ging ik ook vanuit, anders had ik je het niet laten weten Heb er zelf 5 goed kreeg ik te horen.... tevreden want is zeker niet makkelijk.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste