Conversatie tussen wardzijden en tjust

3 Profielboodschappen

  1. Haha kende die verhalen niet over hem. Nam hem sowieso niet serieus, maar vind dit wel heel hinderlijk.
  2. O nu zie ik het, mijn excuses. Ik kijk altijd naar de ban sectie en waarvoor mensen bans/waarschuwingen krijgen en dacht oprecht dat daar stond dat je de scheids een nazi vond.

    Ga je nou zeggen dat iets wat Johan doet je nog serieus neemt? De man die, terwijl er in de meeste stadions amper bereik is, rustig aan verhalen gaat tikken op een voetbalforum tijdens wedstrijden. De persoon die mensen uit Limburg die voor Ajax zijn losers vindt, maar zelf wel duo supporter is ( ik overigens ook PSV-FCE ). Kom op, die kan je niet serieus nemen en rustig aan doet niemand dat meer op dit forum.
  3. Er is helemaal niets krom eraan. Ik heb het namelijk niet over de scheidsrechter, maar over Twente! Het staat er zelfs overduidelijk http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=29197

    Jij bent de derde van wie ik zie dat hij het fout leest. Zo wordt er een beetje een beeld gecreëerd dat ik hypocriet zou zijn wat betreft de scheidsrechters. Vind ik jammer.

    Natuurlijk geeft lafbek Johan C jou direct een thanks daarvoor terwijl ik hem al erop gewezen heb dat het niet over de scheidsrechter ging maar de spelers van Twente. Hij reageert natuurlijk niet op mij haha
Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3