Conversatie tussen Gladde Chevin en chuchu

29 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. No man, Santi was echt wel beter bij Arsenal. Maar al had ik zijn club in Qatar gekozen, het is sowieso een lekkere pick.
  2. Haha dat is mijn aanmelddatum op het forum
  3. gracias
  4. Dat heeft wel wat inderdaad. Misschien niet goed voor de economische ontwikkeling maar tekenend voor Afrika is juist dat men andere prioriteiten heeft. Blijft echt een reuze interessant werelddeel in mijn ogen.
  5. Ja man. Maar zij kiezen ervoor om traditioneel te blijven. Als ze willen kunnen ze best naar de stad verhuizen en in een fatsoenlijk huis gaan wonen en normale kleding dragen, en sommigen doen dat ook, maar de meesten blijven hun tradities trouw om ze te behouden.

    Vind het wel vet eigenlijk. En het levert een mooie culturele mix op.
  6. Hahaha serieus? Dat is echt wel een situatie van uitersten. Geen fatsoenlijk dak boven je hoofd, maar wel connected zijn en wekelijks Chelsea streamen
  7. Whahahaha... twee en halve maand geleden had ik precies hetzelfde idee hoor. Was zelfs vrij verbaasd dat ze hier betonnen flats hadden en shit :') Maar ook de masai die nog traditioneel in hutjes van modder wonen hebben gewoon wifi en kijken elk weekend naar de premier league
  8. Het beeld wat hier heerst is wel generaliserend ja, maar ik moet zeggen dat ik ook hetzelfde beeld heb bij Tanzania als bij Congo. Net als dat Ebola niet in Sierra-Leone, maar gewoon in "Afrika" heerst. Dat is natuurlijk gewoon een stukje onwetendheid, het verbaast mij ook echt dat het bij jou zo ontwikkeld is. Had stiekem verwacht dat je dit aan het typen was via Windows 98 met een hamster in een tredmolen om je van stroom te voorzien
  9. Nee, dat wordt dan Peru.

    Nouja, Afrika is eigenlijk veel te groot om het te generaliseren tot Afrika. Iets wat we wel doen, mijzelf inclusief trouwens. Een Egypte is niet te vergelijken met Tanzania, net zoals een Kenia compleet anders is dan een Nigeria etc. Qua cultuur, qua mensen, qua veiligheid etc.

    Kenia is me ontzettend meegevallen eigenlijk. Is hartstikke ontwikkeld. Het 3-G netwerk vind ik het land beter dekken dan Nederland eigenlijk. En de Wi-Fi hier in de slum is even snel als thuis. Lekker met 1 MB/s films downloaden. Dat had ik ook niet verwacht
  10. Ja sowieso is het vet om naar onbekende gebieden te gaan. Denk dat ikzelf nu niet naar Afrika zou gaan omdat ik een mediagestuurd jochie ben die geen flauw idee heeft welke berichtgeving serieus te nemen is. Maar het staat wel hoog op mijn verlanglijstje, ik denk eerder als in een vakantie maar dat zie ik vanzelf wel. Ga je in 2015 weer naar Afrika?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 29
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste