Conversatie tussen Río en Yakovlev

8 Profielboodschappen

  1. Kevin gaat op het moment helemaal kapot van de zenuwen, zou je hem uit zijn lijden willen verlossen. Misschien hem zelfs het puntje gunnen?
  2. Het is inderdaad heel persoonlijk, ik ben zelf groot fan van een beetje eenzaam rond te slenteren, dat lukt me al in Sittard en omgeving. Onder de mensen zijn, maar tegelijk ook niet, ik vind het iets moois hebben. Vandaar dat ik aangetrokken ben tot de grote wereldsteden, maar misschien valt de realiteit vies tegen.
  3. Meest fascinerende grote stad vond ik trouwens Cairo, Tokio en Singapore lijken me zo steriel dat ik de hele chaos die grote steden voor mij zo gaaf maken zou missen. Maar da's dus heel persoonlijk, ik ken genoeg twintigers die überhaupt niks met de grote stad hebben of veertigers die eeuwig vrijgezel op een drukke plek willen blijven.
  4. Mêhh zo natuurlijk is dat niet. Ik heb de afgelopen vijf jaar vooral doorgebracht in grote steden maar 't is wel goed zo. Doe daar honderdduizend sociale contacten op als ik energie heb maar dat valt toch niet allemaal bij te houden. Na covid zal ik wel op reis gaan om dat weer even in te halen maar daarna vind ik het prima als ik me settel op een iets rustiger plek, hopelijk met een vaste bedpartner.
  5. Ik verveel me. Heb trouwens een sterk vermoeden dat Momus niet de enige is die niet echt voor mondkapjes is, het is een beetje een taboe in Nederland lijkt het wel.
  6. Goed zo.
  7. Bij de meesten niet, maar op het gebied van IS ben ik wel iets milder geworden. De meeste strijders zijn gedwongen, moeten wel, of vechten voor een ideaal waarin zij geloven. Heel veel verschilt dat niet met de Duitse soldaten in de Tweede Wereldoorlog (godwinnetje). Het lijken mij echt geen slechte mensen, maar door het falen van de centrale regeringen, de verslechterende levensomstandigheden en de oorlog om hen heen zijn ze er toe bewogen er voor te vechten.
    De groep IS strijders die zich als een stelletje einsatzgruppen profileert (doden van minderheden, pow's etc..), die verdienen datgene wat ik 2 jaar geleden heb gezegd. Maar de groepen aan de kant van regering en rebellen die hetzelfde doen verdienen exact hetzelfde.
  8. Welterusten.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8