Conversatie tussen Cudi en *NERAZZURRI*

25 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Als ik dat kon was ik minister president.
  2. Je hebt gelijk.
  3. En als jij goed kijkt had je gezien dat de mensen die op Zeus reageerden alleen maar wezen op zijn gebrek aan nuance. Daarna komen er allemaal verwijten omdat men de andere verwijten maakt die in het gros van de gevallen niet kloppen. Dus we zijn met z’n allen op zoek naar nuance, maar niemand die luistert naar de nuance van de ander.

    Van zo’n C verwacht ik niet dat hij dat snapt en er wat mee doet, maar jij kan dat wel.
  4. Ik ben niet boos en als je heel goed oplet ben ik juist de gene die genuanceerd ingaat op berichtgevingen, ondanks mijn toon. Zelfde weer met dat 15-jarige jongen, ik ben de gene die genuanceerd kijkt naar de situatie. (we weten niks, niet schelden op een 15 jarige jongen) Ook toen met politie/handhaving, was ik de gene die de andere kant wilde belichten, terwijl dat steeds weggezet werd als 'onzin'.
  5. Je emotielevels en je gebrek aan nuance. Je bent een intelligente gozer. Je studeert. Keep your fucking composure een beetje man. Ik twijfel vaak of je het gewoon leuk vindt om mensen op stang te jagen (ik ook, wie niet?) of dat je daadwerkelijk zo boos zit te doen de hele tijd.

    Je bent beter dan C en dergelijke. Ga er dan ook eens boven staan.
  6. Wat is er niet best schat?
  7. ohja nice
  8. Neuropsychologie.
  9. Zuigende leden ben ik snel klaar mee.
  10. Nee man, DRN was lekker puberaal, maar je zegt nu alleen maar dat iedereen z’n bek moet houden.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 25
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste