Conversatie tussen Momus en Gladde Chevin

27 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Thanks
  2. Haha holy shit wat een verschil, gaat nergens meer over. Ik had al even gekeken wat een nieuw contract bij vdb voor termijnbedrag zou kosten, neem aan dat dat ook ongeveer hun verlengingsaanbod zal zijn. Neemt flink toe, maar gelukkig niet in de buurt van jouw bedrag.
  3. Dit kreeg ik van Vandebron omdat mijn contract afloopt. Let wel, ik betaal nu 220 in de maand:

    De gegevens van je variabele contract

    Hieronder vind je de belangrijkste gegevens van je variabele contract:

    Naam M. Ruiters
    Leveradres te ZAANDAM
    Nieuw termijnbedrag € 920,-
    Startdatum contract 27 september 2022
    Producent Zonne-energie van Zonneweide Roodehaan
    CO2 compensatieproject Lokaal Compenseren
    Let op: met het ingaan van je nieuwe contract wijzigt je termijnbedrag vanwege de nieuwe tarieven
  4. Oke thanks! Ga ik deze week even goed induiken.
  5. No G. Zo snel mogelijk dat jaarcontract van de vastelastenbond afsluiten. Anders ben je het zaadje.
  6. Een nieuw contract bij dezelfde aanbieder bedoel je?
  7. Ja, niet afwachten dus. Ze gaan je geen jaarcontract bieden, je kan 3 maanden van tevoren een ander roggelen die in gaat op het moment dat je huidige afloopt. Er zijn heel snel geen jaarcontracten meer, en dan zit je voorlopig met je winterjas binnen.
  8. Oh ik dacht eigenlijk dat dat standaard was, heb nu nog geen aanbieding gehad ofzo. In dat geval maar even afwachten waar ze mee komen... Echt wat een treurnis dit, zeker in combinatie met de hoge huren hier is dit echt niet meer te betalen.
  9. Ja en die tarieven zijn dus nogal belangrijk. Bovendien kan je bijna nergens verlengen voor een jaar.
    Ik zit ook tm 27 september bij Vandebron, kan niet verlengen voor een jaar. Tarieven bij Vandebron zijn niet leuk. 4 euro voor een kuub gas, variabel, met grote kans op verhoging. Kortom, het dubbele.
    Stuur die verlengingsaanbieding eens door dan?
  10. M'n contract loopt t/m oktober, maar als we verlengen krijgen we ook gewoon weer een vast maandbedrag op basis van ons historisch verbruik en de dan geldende tarieven.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 27
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste