Conversatie tussen Fries en Harvey

8 Profielboodschappen

  1. Dunno of je wist dat Lei de valuta is dus de R$ en Roemenië waren niet zo voor de hand liggend, maar snap de gok ergens wel hoor.
  2. Mwah moest meteen aan Roemenië denken ook vanwege Romaanse taal. Toen zag ik barbeerclu staan de laatste letter niet leesbaar en ben voor cluj gegaan. Vage denkwijze idd
  3. Meest bizarre gok, vond het geen Moskou en Petersburg en toen maar op 3e stad geklikt, met de gedachte dat iedereen in west Rusland drukt
  4. Ik kon 'm niet plaatsen, leek me een Zuid Duitse regio qua vlag, net als de bouwstijl. Zuid Duitsland is in feite gewoon Oostenrijk dus zat in de goede richting te denken, alleen veel te westelijk haha.
  5. De vlag op 100 meter en Heineken, Heineken zie je in Dld niet
  6. Ik had de 1e Bolivia zag la paz staan kut.
  7. Ik had ook mijn twijfels over beide landen, maar kreeg meer Australische vibe en de stad leek niet al te groot maar ook niet te klein. Daarnaast wat meer landinwaarts dus dacht direct aan de hoofdstad.
  8. Australie zag ik wel aan de vlag op die toren in de verte, kon ook NZ zijn. Maar beetje tussen Sydney en Melbourne geklikt en toen zag ik de stad.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8