Conversatie tussen Harvey en JoelReal

10 Profielboodschappen

  1. Mwah, ik heb de eerste opmerking over denim al binnen hoor. Zal ze eens gaan tellen.
  2. Haha. Ik ben er niet per sé fan van...al moet ik zeggen dat ik er gisteren één aanhad, haha. Die hemden lijken inderdaad niet eens op denim.
  3. Haha ze deden me denken aan Denim hemden, dacht dat jij er fan van was. Dit is overigens geen denim, voor het geval dat dat neit duidelijk was.
  4. Haha, oh shit, da's een echte stereotype foute Spaanse tiener. Laten we hopen van niet.
  5. Zo'n fout Spaans uiterlijk met een matje, haar dat iets te lang is om rechtop te zetten, toch rechtop en van die diamantjes in de oortjes haha. Al acht ik de kans ik best groot dat hij er ook gewoon uit ziet als een enorme sufkut.
  6. Pff, Busquets, nog erger. Hehe.
    Ja, ik heb bij hem niet echt een beeld eigenlijk, totaal niet zelf.
  7. Haha het haar zit trouwens enkel zo aan het eind van de dag, anders wat meer naar achter. Binnenkort even iets korter laten knippen, zo lijkt het idd wel wat studentikoos (wat genoemd wordt in topic).
  8. Eigenlijk géén idee, maar niet zo. Haha. Uh, geen lang haar bijv... weet niet, alleen veel anders, dat weet ik wel.
  9. Haha wattan?
  10. Haha, you better believe me, ze zag er zeker wel goed uit.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10