vraag 'm, vind ie vast geen probleem, hij is relaxed.
Wejowww, hoe heet hij op FB? Dan zoek ik hem ook op.
lol
Wat heeft een Mexicaan nodig als hij een vloer gaat leggen? Underlay, underlay!
Hmm oke oke, ik ben dan echt onoplettend geweest..
Jawel man zijn echt superfijn. Fijnste boxers die ik tot nu toe gehad heb. Heb er dus meteen maar 12 gekocht Is wel de cotton stretch versie, zit heel zacht.
haha zitten die ck boxers wel chill dan? bij mij was het verschrikkelijk, maar was ook te gehaast daaro.
Haha ja die gebouwen, echt wtf. Zo kort op elkaar, echt heel surrealistisch. Was het geld dubbel en dwars waard. Zal als ik er aan denk eens foto's posten in het vakantietopic ofzo. Century21 ook geweest ja. CK onderbroeken voor €6 en een CK spijkerblouse voor €22 terwijl die hier €80 kost. Heb dus goed ingeslagen. Op een gegeven moment wel moeten stoppen omdat serieus het koffer vol zat
Lekker man, spijt dat ik dat niet heb gedaan. Heel bizar die gebouwen hè, had je toen je terug in NL was ook zo'n wtf moment toen je opeens landschappen zag? Ook nog naar Century21 geweest?
Ja ben in november geweest, echt fucking zieke stad. Heb ook nog een helicoptervlucht gemaakt, weertje was perfect en zaten voorin in de heli. Was nog spannend, want je kon ook op de 4 stoelen achterin geplaatst worden en dan zag je echt maar de helft. Alsof ik in GTA rondvloog zo vet.