Conversatie tussen Río en chuchu

88 Profielboodschappen

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
  1. Bij mij begon het met keelpijn en veel hoesten, toen vreselijk snotterig en uiteindelijk heel erg moe.
  2. Cairo is met geen pen te beschrijven.
    Nam er de metro (10 eurocent, met de muntdevaluatie nog 6 gok ik) en wilde er op een gegeven moment uit. Wist dat ik wel een beetje moest duwen maar was toch onvoldoende voorbereid, de groep die erin ging was groter dan de uitgaande groep, stuk of dertig, iedereen aan de kant beukend om erin te komen en na 10 seconden reed de trein weer, mij er nog in, volledig kansloos.
  3. Ben ik ook heel benieuwd naar, mijn vader is er at the moment en Zojuist "een goede man slaat soms zijn vrouw" van Joris L. Gelezen. Gozer is op z'n 24e een jaar in Caïro. Moest vaak aan je denken to be honest.
  4. Kan daar nu ff niet bij man. Heb hem op mijn desktop staan, zit nu midden in een verhuizing en dat ding zit in een doos.
  5. Hey, heb jij ergens nog de lijst met actieve leden van de lijstjes? Dacht dat jij die ooit gekopieerd had.
  6. Im in awe of you
  7. Ik betaal geen huur.
    Ieder zijn ding.
  8. Mag niet klagen.
    Krijg deze maand ook weer een maand huur terug omdat ik t hele jaar niet gestookt heb. Das altijd lekker.
  9. Snap ik, wilde hoe dan ook de uitnodiging evenals de landsbeschrijving met je delen. "Gefeliciteerd" met je nieuwe leven trouwens.
  10. Daar wel echt veel zin in, en wat je zegt klinkt ook meer dan goed. Maar ik ben geen vrij man meer ouwe. Lichaam en geest behoren tot de corporate world tegenwoordig. Mag af en toe met verlof tho, dus zal dan eens kijken.
Profielboodschappen 61 t/m 70 van 88
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste