Geef gerust een gil trouwens mocht je eens deze Maltese kant op wensen te komen. Vermoed eerlijk gezegd dat die vrij internationale vrijbuiterssfeer, de betaalbare alcohol, het lekkere weer, de landstaal en de kleinschaligheid bij jou wel in de smaak zouden vallen.
Hahaha daar kijk ik echt vrijwel nooit meer naar. Zie nog vaker PSV spelen nu ik er zo eens over nadenk.
Gracias. Tu también en tu país favorite
Mwêh. Snap ik. Ten mucho divertido entonces. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Denk het niet man. Zit tot morgen nog in Groningen en vertrek volgende week al.
Hey man, was het al weer redelijk vergeten dat ik je dat gevraagd had maar dat is idd wel een heel nice woord. Ik voel hem ook wel. Die ga ik ook wel jatten tbh Wel interessant dat juist de chauvinistische Fransen zo'n woord hebben.
Beetje laat mattie, maar je woord kwam ik opeens ergens tegen: dépaysement. Ontlandelijking of iets als je het stukje voor stukje (morfeem voor morfeem) vertaalt maar dat is dus geen woord en mist ook het positieve van dépaysement. Het is een beetje het feit ergens anders te zijn en dat wel lekker te vinden, maar dan wel tijdelijk. Niet dat je weer gewend raakt, maar dat je je fijn ver weg voelt. Snap je?
Klinkt goed. Geen idee wat je in Venezuela precies van plan bent verder maar daar gaan ik en Colombianen je hoe dan ook nog wel voor waarschuwen.
Nou ik ga daar in mei naartoe voor een project van 6 weken inderdaad. En dan nog ff rondreizen. Venezuela en Curaçao - voor het duiken - aandoen. En dan inderdaad een baan zoeken man.
Hoe gaat het met jou nu eigenlijk, waar ben je nu mee bezig? Anderhalve maand in Colombia verblijven lijkt me ook supertof maar is dat met in het achterhoofd om eens definitief weg te blijven of ga je "gewoon" hier een lekkere baan zoeken, wat me met jouw studie best te doen lijkt?