Conversatie tussen Kasper en Laird

23 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ik buig diep voor je en zal nooit meer hezelfde over je denken.
  2. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    It’s coming clear as day
    Like comets blazing trails
    Through the shadows and the veils
    All along the valley
    In every sunrise spent
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Runig- Year of the flood
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Nou blijkbaar moet ik je veel respect geven, of althans je muzieksmaak. Die loopt namelijk echt van links naar rechts, kris kras, knap hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joplang Bekijk bericht
    Runrig- Year of the flood
    Krijg ik nu het punt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    ik hou van elk muziek, als het maar goede teksten zijn vind ik alles best
    en natuurlijk moet ik altijd met me zus naar een turkse kanaal kijken waar allemaal buitenlandse liedjes worden gedraaid en daar herken i kveel van
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinussz Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat hij het mij helemaal niets zegt, zelfs nu het antwoord bekend is gaat er bij mij nog geen lampje branden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joplang Bekijk bericht
    Heel zeker dat je niet gewoon googled?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mehmet Bekijk bericht
    Volgens de spelregels mag je google niet gebruiken dus waarom zou ik het doen.
    Als we een prijs ofzo kregen voor meeste punten oke dan wel, maar nu niet hoor
    het is maar een spel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Ik nam runrig en dan dat nummer om te testen of er gegoogled werd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Ik vond de spelling van Garfunkel ook erg creatief.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Ja he. En een schotse folkband op een Turkse zender. Echt.
  3. Ho, dubbel.
  4. Ik beroep me op mijn Plasmanrecht!
  5. Ik vind het top van je dat je dat nog even meldt Ik zal op mijn beurt proberen het woord - dat er in deze maatschappij helaas te gemakkelijk uitvliegt (gewenning maakt al snel erkenning) - niet meer te gebruiken in de wetenschap dat, ondanks dat ik het zelf niet in een scheldende vorm gebruik, mensen er toch last van kunnen hebben.

    Gr. Kasper
  6. Ik wil even zeggen dat het me hel erg spijt dat ik zo moeilijk tegen je deed over het woord kankeren. Over het woord denk ik nog steeds precies hetzelfde maar idd het is helaas een woord wat idd veel gebruikt word zonder bepaalde asociaties er bij. Dus ik ben nog steeds enorm tegen het gebruik van het woord maar ik had niet zo op je af moeten geven. Bij deze dus, sorry !!!
  7. Ik heb nergens zelf gekankerd! Ik heb het woord gekanker gebruikt, maar niet gescholden, net zoals dat jij op mijn profiel het woord kankeren hebt getikt.
  8. Meen je dat nou ? Moet ik je echt uit gaan leggen waarom kankeren echt niet kan ? Als je dat niet uit jezelf kan bevatten dan houd het echt op. Nogmaals, ik hoop voor jou en voor je familie en vrienden dat je het dan nooit gaat begrijpen.
  9. Ik vind het gewoonweg uiterst zwak van jouw kant. Je geeft geen enkel inhoudelijk argument en vertelt me alleen dat ik me kapot moet schamen, omdat ik dat woord gebruik. Blijkbaar vind jij het niet iets wat in het woordenboek hoort, dat mag, maar ga mij niet vertellen me kapot te schamen, enkel omdat ik een andere opvatting - die door vele anderen gedeeld wordt, gezien de manier waarop en hoe vaak het woord gebruikt wordt - heb dan jij.
  10. Als je zulke dingen zegt moet je niet tegen anderen beginnen over normaal doen. Je weet echt niet waar je over praat. Nogmaals, je moet je kapot schamen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 23
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste