Conversatie tussen Bonevacia en edodevries

43 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ik wilde weg van Ashley fucking Young maar heb 0 inspiratie...

    https://www.fullmatchesandshows.com/ trouwens
  2. Ochja, jij kent hem ook natuurlijk
  3. We verkiezen al jaren het voetbal boven het fysieke, wat toch wel vaak in de vijfde klasse voorkomt. Havantia vandaag bijvoorbeeld ook, stuk of 8 gele kaarten en het hadden er zomaar meer kunnen zijn. Wij blijven gewoon voetballen. Ons team bestaat uit voornamelijk uit creatieve, maar niet zo sterke spelers. Dan moet je ook wel.
  4. Lekker hoor. Ik dacht eigenlijk dat Slekker Boys altijd zo'n schopploeg was, maar jullie foeballen dus ook wel prima?
  5. Vandaag op gelijke hoogte gekomen met Havantia. Gedeeld derde dus. Was een belangrijke overwinning. Bij winst aansluiting met de top behouden, bij verlies ingehaald kunnen worden door de achtervolgers en flink dalen op de ranglijst.
  6. Stond bij Limbricht ook niet in het eerste. Wel een grappige gozer verder Hoeveelste staan jullie ondertussen?
  7. Keeper kon er trouwens niet veel van, hehe. Van de ongeveer 10 schoten op doel heeft die er zeker 7 losgelaten, penalty veroorzaakt en blunder gemaakt
  8. Oh ja, Havantia speelt die knul. Geen flauw idee hoe ik bij Rios kom dan:')
  9. Nee, gewonnen van Havantia En Rios heeft vandaag met 6-2 gewonnen van Einighausen, dus waar je vandaan haalt dat Rios heeft verloren weet ik niet haha.
  10. Slekker Boys. En nee, vijfde klasse Schoppers valt echt nog wel mee. Bijna alle teams in de competitie proberen wel te voetballen. Nadruk op proberen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 43
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste