Conversatie tussen Megan en Yakovlev

8 Profielboodschappen

  1. Ja, grappig hoe dat werkt he.
  2. Vanuit mijn familie word ik niet onder druk gezet om een militair te worden, maar toch heb ik het gevoel dat ik ook zelf de traditie moet doorzetten, best gek eigenlijk.
  3. gewoon, interesse.
    Ik vind het hele generatiegebeuren altijd wel interessant en hoeveel invloed iemand heeft op de generaties na hem etc.
  4. Je hebt misschien gemerkt dat ik in sommige topics toch een stuk sympathieker sta tegenover het leger dan anderen. Ik denk ook juist dat mijn achtergrond ook mijn persoonlijke interesse heeft opgewekt en gevoed, dusja..

    Hoezo eigenlijk?
  5. Dat is wel cool. Maar wil je een poging doen, vanwege je achtergrond of vind je het allemaal ook echt wel erg interessant?
  6. Eigenlijk wel, maar om de één of andere reden heb ik er nooit in mijn "tienerjaren" er over nagedacht. Ik zit er nu aan te denken om na mijn opleiding een poging te ondernemen bij de Royal Air Force, of anders hier bij de KMA.
  7. Top! Asjeblieft
  8. Bedankt nog voor je tip voor mijn HTC, hoewel ik ondertussen een vervangend toestel heb, kan ik deze alsnog repareren. Bedankt!
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8