Conversatie tussen Megan en LFCMokum

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Tuurlijk niet
  2. Snap ik inderdaad ook wel. Maar voor de mensen die zo'n situatie maar van een kant bekijken, zou ik mijn gevoel niet aanpassen als ik jou was. Maar dat was je ook niet van plan, geloof ik
  3. Vind ik wel, maar ik snap best dat heel veel mensen me dit soort teksten niet in dank afnemen.
  4. mwua. Mensen vinden het smerig, omdat je familieleden in leven hoort te willen houden.
    Maar als je echt om je familie geeft, accepteer je het als ze niet kunnen leven in een wereld als deze.
    Als je dan ook nog ziet dat de dood lichtpuntjes heeft en dan ook nog dat het de lichtpuntjes zijn waarvoor jouw vader misschien wel zijn leven heeft gegeven. Is dat toch eigenlijk iets moois?
  5. Het heeft wel iets smerigs om zoiets te zeggen, hoe waar het ook lijkt.
  6. Komt ook niet hard over.. Vind het wel goed dat je juist, soms bewust, overkomt als de advocaat van de duivel. In dit geval word ik alleen gewoon gek van die organisatie van die gasten. Mag ik weer weken achter m'n geld aanrennen omdat zij te stom zijn om gewoon hun werk te doen.

    Maar goed, ik zal 't er verder niet over hebben. Dadelijk ga ik me nog te druk maken over andermans stupiditeit. Da's niet de bedoeling.
  7. Ik bedoel het niet hard hoor. Vind gewoon dat je dat zaak ook van hun kant/een andere kant moet zien
  8. Hmm, dat moet ik dan inderdaad wel in de gaten houden. Niet wegstoppen.
  9. als je er te licht over denkt, kun je misschien steeds meer last ondervinden van iets wat je enigszins preventief had kunnen verhelpen
  10. Is dat dan 'gevaarlijk', ergens te licht over denken? Uit eigen omgeving weet ik net iets te goed dat het omgekeerde pas écht levensgevaarlijk is, dus waarschijnlijk slaat de balans soms een tikje de lichte kant uit.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste