Conversatie tussen LFCMokum en DonK

25 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Klaarblijkelijk mag je dat niet zeggen. Jouw(én mijn) post zijn verwijderd..
  2. Haha. Schijnheil
  3. Ik vind dat je een beetje spijkers op laag water zoekt. Er is toch ook een apart voorbeschouwingstopic op bv de Premier League en Eredivisie, dat veeg je toch ook niet onder een noemer. Een topic over (persoonlijke) hoogtepunten in cq nabeschouwing op de Eredivisie lijkt me niks mis mee.
  4. Niet volgens de topicstarter.
  5. Moet je nou serieus een jaar lang met die avatar rondlopen?
  6. 'iedereen was destijds unaniem tegen' is toch gewoon dubbelop? 'iedereen was destijds tegen' zegt namelijk hetzelfde, of 'de groep was destijds unaniem tegen'. Jeetje wat ben ik aan het zeiken.
  7. Nog even aan mijn vrouw gevraagd: er staat dat die knakker nog maar een stap verwijderd is van een overgang naar Liverpool, en dat alleen iets onvoorziens een overgang nog in de weg zal staan. De president van de club moet nog wel akkoord geven.

    PS dat snap ik, maar van Johan C win ik het toch wel?
  8. Het is Russisch zo te zien, en ik kan niet veel anders dan het door translate halen (of vanavond aan mijn vrouw vragen)

    'Overdracht saga van Eugene Linnet waarschijnlijk meer dan zeer binnenkort en kan alleen voorkomen dat dit is iets ongelooflijk.

    Volgens fcdnipro.com 24-jarige middenvelder en Liverpool managing director Ian Eyre een contract ondertekenen in Dnepropetrovsk, nadat er Linnet slagen voor een medisch onderzoek.

    Recall, de Britse pers gemeld dat de overgang Linnet Liverpool praktisch overeengekomen en de zaak is alleen de voorzitter van de Dnjepr Igor Kolomoisky. Kneu Britten zijn klaar om een contract voor 4,5 jaar bieden. Salaris Oekraïense voetballer zal ongeveer 3,8 miljoen euro per jaar .'
  9. Ook gekheid natuurlijk. Gaat best lekker, helemaal aangezien ik geloof ik de 1e of de eerste 2 nog niet meedeed.
  10. Neh boeiend, iedereen mag er wat van vinden. Is natuurlijk ook wel een beetje sneu, maar ik vind het gewoon grappig. Lekker puh!
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 25
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste