Conversatie tussen Megan en Mephisto

30 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. haha oke dan. Gelukkig is er geen schade!
  2. Geen idee, ik had er gewoon niet zo'n zin in. Volgens mij hadden een paar anderen dat ook. Natuurlijk wel op Facebook zetten dat het enorm gezellig was. Maar ja, gratis festival. Geen schade.
  3. Maar je bent nog wel lief hoor! Haha, alleen maar goed als je het naar je zin hebt natuurlijk. En grappig genoeg dus via dat Paiq.
  4. Ik denk toch dat je het somberder inziet dan het kan zijn. Ik weet niet naar wat voor afkickkliniek hij gaat, maar Nederland is niet heel slecht in dat soort dingen.
    Natuurlijk is het rot dat het zo al jouw hele leven gaat...en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er totaal geen vertrouwen meer in hebt, maar het is echt nog geen verloren zaak hoor .
    En ook al was het eerst een gesloten persoon, als je een grote gebeurtenis hebt meegemaakt (een verslaving bijvoorbeeld), maakt dat je in veel gevallen een stuk opener. Dus wie weet.
    Het is goed dat je op je hoede bent en dat je je bedenkt dat er een grote kans is dat hij verslaafd blijft en dat je nooit zoveel over je vader te weten zal komen, maar er bestaat ook een kans dat het wel goed gaat. Dus geef de hoop niet op.
  5. Ik weet niet hoeverre het realistisch is om dit soort zaken van hem te verwachten. Het feit dat ik op mijn 21e nog steeds weinig van hem weet is wellicht illustratief... Ik moet het niet alleen als mijn wens zien, hij moet daar ook aan willen voldoen. Ik denk dat hij van nature een vrij gesloten persoon is, dat was ik zelf vroeger ook. Nu vertel ik juist veel meer dan goed voor me is, haha.

    Ik ben in ieder geval goed bekomen van de schrik en probeer gewoon mijn leuke dingen te doen. Het is voor mij geen verrassing meer, wel erg vervelend en toch angstig. Het blijft je vader, ondanks dat de keren dat ik hem heb gezien bij wijze van spreken de laatste 10 jaar op twee handen te tellen zijn.
  6. Als hij gedwongen een afkickkliniek in moet, zal hij na die tijd toch echt wel even een tijd nuchter zijn...of misschien kan je hem na een tijdje in de kliniek zelfs opzoeken en wat vragen stellen. Misschien neemt hij dan wel de tijd om serieus over bepaalde zaken te praten en kom je ook wat meer over hem te weten.
  7. Dankje, al moet ik zeggen dat ik er zeer weinig vertrouwen in heb. Het is zo jammer, want volgens mij is het best een talentvol persoon. Ik hoef hem niet psychologisch te doorgronden, maar wil gewoon wat dingen weten. Ik heb het idee dat er zo veel is wat ik niet weet, maar misschien is zelfs dat ijdele hoop....
  8. Haha, pacman.
  9. haha ja hoor
  10. Ik ben heel lief.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 30
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste