Conversatie tussen dawasiknie en wardzijden

4 Profielboodschappen

  1. Ja Thrillogy is een beetje onhandig in de agenda, valt tegelijk met mn tentamenperiode dus moet dan sws rustig aan doen hehe
    Promo line-up is echt BAAS, en de B-Front zaal is ook wel vet. Die van HHZ is mij iets té happydepeppie
  2. Dat waren inderdaad echt zo wat de eerste en de laatste stage als je binnen kwam. Ik ben vooral bij Euphoria en Main ( voor mn maten ) geweest. Afgesloten met de Noisecontrollers bij Euphoria, was echt ziek. Q-Base kan ik helaas niet naar toe, heb verplicht werkweekend en niet op komen dagen en ik ben ontslagen, helaas. Mijn volgende feest wordt hoogstwaarschijnlijk Thrillogy hier in Utrecht, voor de hardstyle liefhebber een brute line-up, met ook Promo's line-up.
  3. Haha ja was zeker vet, alleen was ik halverwege helemaal verrot door al dat heen en weer lopen. Liep constant tussen de Loudness en de hardcore en dat was gvd een kilometer lopen ofzo haha
    Ben vooral Loudness, Hardcore 4 Life geweest en voor de rest beetje bij de andere area's kort wezen buurten. Afgesloten bij de Loudness (Crypsis) en laatste kwartier ff naar de main gegaan voor het vuurwerk. Was zeker nice

    Ga je ook Q-base?
  4. Hoe was je Decibel ervaring? Als het ook maar half zo vet was als die van mij, dan heb je al een geniaal feest gehad. Waar ben je allemaal geweest? En waar ben je afgesloten?
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4