Conversatie tussen GouweDouwe en Gladde Chevin

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha ja echt? Ik was daar juist door aan het stressen, moest hem wel halen
  2. Haha, moet zeggen dat ik niet eens zo zeer aan m'n P aan het denken was, wilde gewoon dat klotevak halen. Pas toen mijn moeder appte of ik dan nu mijn P had, dacht ik er pas aan :')
  3. Haha bij mij is het nog niet geregeld maar dat komt wel goed. Anyway, lekker man! Eindelijk die P. Godsamme wat viel er een last van m'n schouders
  4. Chill man! EJI en Engels 1B allebei wel, Politieke Economie herkansen (naam alleen ingevuld). Schrok nog wel even toen er geen cijfer stond bij Opdracht 2 en er een nul voor gerekend was. Gelukkig was Peter chill als altijd en regelde het direct <3
  5. Jaaaa man en m'n andere herkansing ook nu meeega brak maar echt zo blij. Jij ook gehaald?
  6. Kev! EJI gehaald?
  7. Haha thanks. Oei, naja je hebt nog een herkansing daarvoor natuurlijk. Ja, doe 'm ook! Moet even kijken of ik komende week bij de hoorcolleges ga zijn ivm die herkansing, maar zie je donderdag ofzo wel dan
  8. Haha, succes man. Ik heb maandag nog een deadline van Politieke Economie. Vandaag bij het tentamen alleen mijn naam ingevuld omdat ik gisteren twee herkansingen had, gaat lekker deze week. Ik zie je maandag man! Jij doet ook die onderwijs workshop he?
  9. Ik vond die grafiek sowieso raar. Je moest drie vragen daarin gaan tekenen ofzo, terwijl hij (wederom) veel te klein was.

    Hehe, weekend kan ik het niet noemen. Woensdag nog m'n herkansing van Spaans uit het eerste jaar, net zo belangrijk. Anyway, geniet ervan
  10. Ik ben nog niemand tegengekomen die het een chill tentamen vond, dus wellicht zit compensatie er wel in, zou zoooo fijn zijn. Werkgroepgenoot (Bente?) zei trouwens dat er een fout stond in die grafiek van die eerste economische tentamenvraag, stel dat dat waar is (ga ik overigens niet vanuit), dan zou die vraag misschien geseponeerd worden, wat volgens mij geen goed nieuws is in mijn geval. Afwachten zoals altijd, Rodenburg is gelukkig altijd wel snel met nakijken en heeft geloof ik al een inzage voor 10 juni gepland.

    Kort samengevat: fuck EJI, het is weekend
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste