Conversatie tussen DonK en Gladde Chevin

7 Profielboodschappen

  1. Haha I know, ik doe nu ook bewust geen moeite. Vanmiddag wilde ik wel reageren omdat ik er een mogelijkheid in zag om mijn punt te onderstrepen
  2. Misschien viel het mij voorheen wat minder op dan bij bijvoorbeeld Bob en Laird, omdat ik zelf ook redelijk links ben ingesteld.
  3. Het lijkt inderdaad wat extremer te worden. Maar het goedpraten van acties omdat het in zijn politieke agenda past gaat al tijden terug. Lui die bij de Oostervaartse plassen geweld gebruikten werden vergoeilijkt 'want tja, wanhoop' weet ik bijvoorbeeld nog. Maar ook eerdere uitspraken over geweld bij demo's enzo, dat dat nu eenmaal nodig is wanneer het geweldloos niet lukt om veranderingen te bewerkstelligen (m.a.w. als ik het eens ben met de gewilde verandering, is geweld okay). Ik vind het al lang vrij eng allemaal....
  4. Maar over de rug van miljoenen onschuldige slachtoffers van zulke heftige misdaden... Dat gaat wel heel ver.
  5. Haha ja dat stelde mij ook even gerust, gelukkig geen bekenden. De domheid straalt er inderdaad vanaf, zowel qua taalgebruik als qua onderwerpen uiteraard. Die mensen zijn er daadwerkelijk van overtuigd dat een illegale vluchteling het beter heeft dan zij zelf.... Wat een slachtoffercomplex heb je dan.
  6. Dat is zeker zorgwekkend Gelukkig zijn er geen likes van bekenden of vrienden (anders had ik ze direct moeten verwijderen), maar dat zegt ook wel wat. Ook gezien het taalgebruik (los van het walgelijke gedrag) begeeft iedere reageerder zich wel min of meer aan de onderkant van de maatschappij.
  7. Nouja, dat zo'n pagina 24000 likes heeft is al behoorlijk zorgwekkend te noemen... Maar gelukkig heeft het grootste deel van de mensheid wel gezond verstand en kom je in het dagelijks leven meer met dit soort mensen in aanraking.
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7