Conversatie tussen Harvey en Gladde Chevin

216 Profielboodschappen

Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Dit is bij een regionale overheidsorganisatie, waarbij de lijntjes naar de gemeente, provincie en rijksoverheid natuurlijk kort zijn. En juist die organisaties bieden veel traineeships aan waar uiteindelijk vaste functies uit voortkomen.

    Maarja, die andere organisatie is wel echt veel vetter. Wordt een weekend vol hoofdpijn
  2. Zonde dat er zoveel angst en beladenheid heerst rondom die onderwerpen tegenwoordig. Het is natuurlijk goed dat er aandacht naartoe gaat, maar het is anderzijds niet iets dat te forceren is en ook gewoon tijd nodig heeft. Bij het partijprogramma krijg ik het idee dat Volt/Dassen in potentie erg rationeel zijn en vooral logische beslissingen wil nemen, maar in de praktijk krijg ik die indruk helaas minder. Daarnaast ook wel redelijk teleurgesteld in het klimaatgedeelte van het programma.

    Vind het oprecht jammer, want ik denk dat er voor een no-nonsense partij die logische beslissingen maakt, maar wel een sociale/linkse basis heeft wel echt heel veel animo is, zeker in de opkomende generaties.
  3. Is natuurlijk ook alleen maar mijn persoonlijke visie he, geen idee of men er binnen Volt ook zo naar kijkt. Maar aangezien er de laatste maanden ook al een diversiteitscommissie is opgezet etc denk ik wel dat men enigszins in de stress is geschoten door die linkse kritiek.
  4. No man, valt wel mee. Festivals op zich wel maar dat zie ik niet echt als kamperen. Verder reis ik toch vooral naar steden, of de natuur in met mijn ouders maar dan zitten we doorgaans gewoon in hotels of huisjes.
  5. Haha lekker man, geniet van je vakantie.
  6. Thanks!
  7. Heel erg tof. Succes en hopelijk kun je er iets moois uithalen.
  8. Ben een tijdje geleden lid geworden, en ze benaderen nieuwe leden kennelijk wel vaker om even kennis te maken. Gezien mijn studieachtergrond en werkervaring waren ze benieuwd of ik iets voor de partij wilde betekenen. Heb aangegeven dat ik dat leuk zou vinden maar niet zoveel zin heb om te gaan flyeren of whatever, dus als het goed is ga ik binnenkort eens bellen met het team dat de Europese en landelijke partijlijn vertaalt naar plaatselijk beleid voor Amsterdam. Weet nog niet helemaal hoeveel tijd ik de komende maanden heb omdat ik nog wat sollicitaties heb lopen, maar zoiets lijkt me eigenlijk best gaaf om te doen
  9. Oh gaaf hoor. Wat voor contact heb je? Vooral een beetje sparren over ideeën? Eigenlijk een veel interessanter proces dan het op het eerste oog lijkt zo'n nieuwe politieke partij.
  10. Vind het overigens ook wel leuk om de bedenker te vermelden hoor

    Doe ik van de week wel even op m'n laptop.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 216
Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste